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IT & Life
[해외] Shopify의 라이브 스트리밍 Black Friday 및 Cyber Monday 판매 열풍 본문
Shopify의 라이브 스트리밍 Black Friday 및 Cyber Monday 판매 열풍
Shopify’s live streaming the Black Friday and Cyber Monday sales frenzy
블랙 프라이데이의 소비 주의자 러시가 실시간으로 어떻게 생겼는지 궁금한 적이 있습니까? 이제는 위의 스트림에서 시각화 된 것을 볼 수 있습니다. 이는 Shopise의 플랫폼에서 전세계 여러 가맹점에서 발생하는 판매를 시각화 한 것입니다.
이 점들은 실제 상점에서의 매출을 나타내며, 선은 구매자가 어디에서 왔는지를 표시합니다. 보시다시피, 이것은 꽤 국제적인 그림입니다. 특히이 북미 지역의 소비자 쇼핑 일 대열을 가장 많이 조명하는 지역은 놀랍지 않게 북미입니다.
Those dots represent sales in actual merchant stores, and the lines indicate where the buyers are coming from relative to where the shops are based. As you can see, it’s a pretty international picture, though by far the area lighting up the most for this particularly North American consumer shopping spree day is, unsurprisingly, North America.
그래도이 꽤 움직이는 그림은 실제 숫자의 관점에서 번역됩니까? 플랫폼이 분당 판매량 (이 글을 쓰는 시점에서 매 60 초당 300,000 달러 초과)과 분당 주문량 (약 3,300 개 정도)의 관점에서 플랫폼이 얼마나 많이보고 있는지를 보여주는 라이브 데이터 사이트가 있습니다.
Just what does this pretty moving picture translate to in terms of actual number, though? Well there’s a live data site telling you how much the platform is seeing in terms of sales per minute (exceeding $300,000 every 60 seconds as of this writing) and orders per minute (around 3,300 or so).
Shopify는 또한 제품 카테고리 측면에서 가장 많이 팔리는 제품을 분류하고 있으며, 어느 도시가 전체 구매 측면에서 목록을 차지하고 있는지 보여줍니다 (런던, 영국은 지금 당연한데, 다소 놀랍게도). 전자 상거래 회사의 Black Friday / Cyber Monday 마이크로 사이트 에서 자세한 세부 정보를 확인하십시오 .
Shopify is also breaking down what’s selling the most, in terms of product categories, and which cities are topping the list in terms of overall purchases (London, UK is leading right now, somewhat surprisingly). Check out more granular detail at the ecommerce company’s Black Friday/Cyber Monday microsite.