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[해외] 추수 감사절 전자 상거래 매출은 전년 대비 18.3 % 증가한 2.87 억 달러를 기록했습니다. 본문

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[해외] 추수 감사절 전자 상거래 매출은 전년 대비 18.3 % 증가한 2.87 억 달러를 기록했습니다.

미운앙마 2017. 11. 25. 02:49

 

 

추수 감사절 전자 상거래 매출은 전년 대비 18.3 % 증가한 2.87 억 달러를 기록했습니다.

Thanksgiving e-commerce sales hit a record $2.87B, up 18.3% year-on-year

 


목요일 조용한 추수 감사절 이후 블랙 프라이데이는 전통적으로 휴일 판매 시즌의 시작으로 생각되어 왔지만 지난 몇 년간 전자 상거래의 증가로 모든 것이 바뀌었고 그 행동은 크게 발동되었습니다 추수 감사절 그 자체에 강타합니다.

Black Friday, the day after a quiet Thanksgiving Thursday, traditionally has been thought of as the start of the holiday sales season, but the rise of e-commerce in the last few years has changed all that, and the action kicked off with a loud bang on Thanksgiving itself.

 

어도비 는 추수 감사절 온라인 판매가 전년도에 18.3 % 증가한 28 억 7000 만 달러를 기록했으며 어도비 자체의 27 억 9000 만 달러를 뛰어 넘는 기록을 세웠다고 밝혔다. 이것은 하루 동안의 온라인 판매량의 급격한 증가입니다. 2016 년  추수 감사절 판매액은 19 억 9000 만 달러 였습니다.

Adobe says that Thanksgiving online sales hit a record, whopping $2.87 billion, up 18.3 percent on a year ago and surpassing Adobe’s own prediction of $2.79 billion. This is a huge spike in online sales for the day. As a point of comparison, in 2016, Thanksgiving sales totalled $1.93 billion.

 

이러한 휴일 판매 초기가 전자 상거래 회사의 중요한 부분 인 계절 나머지 기간 동안 활발한 것으로 여겨졌 기 때문에 온라인 지출 및 소비자 신뢰의 전환점을 알리는 강력한 신호입니다.

Given that these early days of holiday sales are seen as a bellwether for the rest of the season — a crucial part of the year for e-commerce companies — it’s a strong sign of a tipping point in online spending, and also of consumer confidence.

 

어도비는 미국 웹상에서 가장 큰 소매 업체 100 곳에서 온라인 거래의 80 %를 추적함으로써 그 수치를 결정한다. 구매자는 오후 식사로 13 억 달러의 매출을 올리면서 식사 후 물건을 온라인으로 구매하는 가죽에 지옥을 갔다. 추수 감사절에 오후 2시 태평양 표준시로 $ 1.52 million을 온라인으로 보냈습니다). 스마트 폰은 전체 전자 상거래 트래픽의 절반에 불과한 46 %를 차지했습니다.

Adobe determines its figures by tracking 80 percent of online transactions at 100 of the largest retailers on the web in the U.S. Shoppers went hell for leather in buying stuff online after their meals, racking up $1.3 billion in sales in the afternoon (our previous figure was $1.52 million spent online as of 2pm Pacific time on Thanksgiving Day). Smartphones were accounting for just under half of all e-commerce traffic, at 46 percent.

 

지금까지이 달의 나머지 부분은 16.8 %가 반영됐다. 11 월 1 일부터 22 일까지 전체 지출은 2016 년에 비해 17.9 % 증가했으며 22 일 모두 온라인 지출로 10 억 달러를 기록했습니다. 이것은 소비자 신뢰의 표시이지만 프로모션이 실제로 시작된시기가 이전인지 이전인지에 따라 결정될 것입니다.

The 16.8 percent mirrors the rest of the month so far. Between November 1 and November 22, overall spending has been up 17.9 percent compared to 2016, with all 22 days seeing over $1 billion in online spend. This is a mark of consumer confidence, but the fact that the promotions actually have started earlier and earlier, has likely also played a role.

 

많은 상점들이 목요일에 문을 닫거나 하루가 끝날 무렵에 문을 닫는다는 사실을 무시하면서 많은 기업들이 미국에서 대부분의 사람들이 겨울 쇼핑을 시작할 수 있도록 오늘 일하고 있지 않다는 사실을 이용하고 있습니다. 할인 거래 등.

 Bypassing the fact that many physical stores are closed on Thursday, or open towards the end of the day, a number of businesses are taking advantage of the fact that most people in the U.S. are not working today to get them started on their winter shopping with cut price deals and more.

 

 

어도비는 추수 감사절 전날의 평균 주문액은 태평양 표준시 오후 2시 (태평양 표준시 기준) 132 달러로 하루전 137 달러에서 하락했다고 밝혔다. 비교의 포인트로서, IBM의 Bluemix 분석 패널은 현재 현재 약 114 달러에 평균 주문량을 제시하고 있습니다.

Adobe says the average order value on pre-Thanksgiving day is, as of 2pm Pacific, $132, down from $137 earlier in the day. As a point of comparison, IBM’s Bluemix analytics panel has been putting the average order value currently at around $114 today.

 

평균 주문량이 감소한 한 가지 이유는 하루가지나면서 많은 할인 혜택을 제공한다는 것입니다.

One reason for the decline in average order value is the laying on of more discounts as the day goes on: these may mean more volume, but overall less spent per item.

 

"추수 감사절은 기록적인 쇼핑의 날이 될 것입니다. 보드 전체의 전환율은 두 자릿수의 성장을 보이고 있으며, 블랙 프라이데이와 사이버 먼데이가 가장 많이 소비 할 것으로 예상함에 따라 일주일 내내 계속 될 것입니다. "라고 Adobe 마케팅 및 고객 인사이트 부사장 인 Mickey Mericle은 말했습니다.

“Thanksgiving is shaping up to be a record-breaking shopping day. Conversion rates across the board are seeing double digit growth, and we’ll see that continue throughout the week as we expect Black Friday and Cyber Monday to pull in the most spend,” said Mickey Mericle, vice president, Marketing and Customer Insights at Adobe.

 

스마트 폰 및 모바일 전체는 특히 가족과 함께 앉아 컴퓨터를 열어 보지 않고 조금 더 비밀스럽게 구매하려는 경우 구매할 때 강한 역할을 계속합니다.

Smartphones and mobile overall continue to play a strong role in purchasing, especially on days when you are sitting around with family and possibly not wanting to open up a computer but buy a little more surreptitiously.

 

어도비는 사이트에 대한 모든 트래픽의 46 %가 현재 스마트 폰에서 나왔다고 말하면서, 스마트 폰이 트래픽의 44.2 %를 차지하는 오늘 아침부터 2 % 포인트 상승했다. 스마트 폰은 이제 1 년 전에 비해 사용량이 15 % 증가했습니다.

Adobe says 46 percent of all traffic to sites is coming from smartphones currently, up two percentage points from this morning when smartphones were accounting for 44.2 percent of traffic. Smartphones now have jumped by 15 percent in usage compared to a year ago.

 

아마존은 추수 감사절에 대한 모바일 주문이 작년에 추수 감사절에 비해 50 % 이상 뛰어나다 고 지적하면서 일부 수치도 발표했다. 최신 쇼핑 인터페이스를 통해 더 많은 전환을 유도하기 위해 Amazon은 Alexa 음성 기반 보조자를 사용하여 쇼핑을하는 경우 초기 액세스 거래를 제공했습니다.

Amazon released some numbers as well, noting that orders on mobile on Thanksgiving this year exceeded those on Thanksgiving last year by more than 50 percent. Trying to encourage more conversions through its newest shopping interface, Amazon was offering early-access deals for those shopping using its Alexa voice-based assistant.

 

데스크톱 인터넷 사용자의 방문 빈도는 그 날이 가까워짐에 따라 조금 떨어졌으며 트래픽의 44.0 %를 차지하여 전년 대비 11 %가 감소했습니다 (이전의 하루보다 2 % 포인트 낮아짐). 태블릿은 인기가 떨어지고 있으며 트래픽의 10 % 만 차지하며 2016 년보다 5.7 %가 적습니다.

The prominence of visits from desktop-internet users has dropped at bit as the day has progressed: they account for 44.0 percent of traffic, down 11 percent year-on-year (and two percentage points lower than earlier in the day). Tablets are becoming less popular, too, and account for only 10 percent of traffic, 5.7 percent less than in 2016.

 

여전히 스마트 폰은 구매보다는 탐색에 더 흥미로운 채로 남아 있습니다. 현재 그들은 전체 판매량의 30.3 %를 차지하고 있는데, 이는 작년 대비 여전히 8 % 포인트 높지만, 실제로는 하루 중 4 %가 전체 판매량의 34 %에 머물렀다. 

Still, smartphones remain more interesting for browsing than buying. Currently they are accounting for 30.3 percent of all sales, which is still eight percentage points up from last year — but actually four points lower than earlier in the day (when they were at 34 percent of all sales).

 

데스크톱 매출은 전체 매출의 57.2 %를 차지하여 7.3 % 포인트 하락했으며 타블렛은 12.5 %, 그리고 7 % 포인트 하락했다. 이들은 하루가 진행됨에 따라 변경 될 가능성이 있습니다. IBM은 실제 매출 (트래픽이 아님) 중 34 %가 ​​모바일에서 발생한다고 언급합니다.

Desktop sales are at 57.2 percent of all sales, dropping 7.3 percentage points, while tablets are at 12.5 percent and also down 7 percentage points. These are likely to change as the day progresses. IBM notes that among actual sales (not traffic) 34 percent of these are coming from mobile.

 

판매중인 제품의 경우 컴퓨터는 평균 11.2 %, TV 15.1 %, 장난감 11.4 %로 할인됩니다. 블랙 프라이데이 (Black Friday)는 할인이 크게 증가 할 것으로 보입니다. 

In terms of what’s on sale, computers are discounted on average 11.2 percent, TVs 15.1 percent and toys 11.4 percent. Black Friday will see the discounts spike by quite a lot.

 

아마존 닷컴 (Alex.com)에서는 프라임 데이 (Prime Day)와 마찬가지로 알렉사 (Alexa) 기기가 사이트에서 가장 많이 판매 된 제품 중 일부였습니다. 다른 아마존 강세 판매자에는 TP-Link 스마트 플러그, 샌디 스크 울트라 64GB 마이크로 SD 카드, Keurig K55 클래식 싱글 서빙 프로그램 식 K 컵 팟 커피 메이커가 포함됩니다. Alexa 음성 응답 플랫폼을 사용하여 판매 된 최고 품목에는 Echo Dot, Alexa Voice Remote가 장착 된 Fire TV Stick, 새 Echo 및 TP-Link Smart 플러그가 포함됩니다.

On Amazon.com, as was the case with Prime Day, Alexa devices were some of the best-selling items on the site. Other non-Amazon strong sellers included the TP-Link Smart Plug, Sandisk Ultra 64GB Micro SD Card, and Keurig K55 K-Classic Single Serve Programmable K-Cup Pod Coffee Maker.

Top items sold using the Alexa voice-response platform included the Echo Dot, Fire TV Stick with Alexa Voice Remote, the new Echo and the TP-Link Smart plug.

 

어도비는 전체 온라인 매출액이 올해 1,084 억 달러로 13.8 % 증가 할 것으로 전망했다.

Adobe overall forecasts that sales online will reach $107.4 billion this season, up 13.8 percent.

 

하루 종일 수치로 업데이트되었습니다.

Updated with full-day figures. 

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