관리 메뉴

IT & Life

해외 배틀그라운드 (playbattleground) - 테스트 서버 업데이트, 다음 주 패치 노트 본문

IT 게임 정보/배틀그라운드 (BATTLE GROUNDS)

해외 배틀그라운드 (playbattleground) - 테스트 서버 업데이트, 다음 주 패치 노트

미운앙마 2017. 11. 3. 02:56
https://playbattlegrounds.com/news/98.pu

 

 

 

 

 

플레이어,

 

우리는 PC 1.0이 출시되기 전에 몇 차례의 테스트 서버를 운영 할 계획이지만 그 전에 출시 할 라이브 서버 패치가 하나 더 있습니다. 이 패치는 다음 주 초에 테스트 서버에 배포 될 예정입니다. 곧 정확한 날짜와 시간으로 업데이트 해 드리겠습니다.

패치 노트를 살펴보기 전에 몇 가지 중요한 공지 사항과 테스트 서버 일정을 알려드립니다.

 

첫 번째 테스트 서버 : Vaulting & Climbing 기능에 중점

우리는 11 월 초에 PC 1.0이 출시되기 전에 첫 번째 테스트 서버를 가동하기로 결정했습니다. Vaulting and climbing 기능은이 패치의 주요 내용이며 최소 3 일 간의 광범위한 테스트가 필요합니다. 테스트 서버에서 게임을하고이 기능을 사용해보십시오. 조만간 첫 번째 테스트 서버의 세부 일정과 내용에 대해 별도로 발표 할 예정입니다. 우리는 두 번째 및 세 번째 테스트 서버를 위해 동일한 작업을 수행 할 것입니다.

 

테스트 서버에 대한 최적화, 버그 수정 및 향후 공지

우리 개발 팀은 금년 말까지 정식 릴리스를 추진하기 위해 부단히 노력했습니다. 우리는 현재 라이브 서버에서 많은 버그를 해결할 계획이며 끊임없이 최적화 작업을하고 있습니다. 공식 릴리스 이전에 실행될 테스트 서버에서 버그 수정, 최적화 및 기타 많은 개선 사항을 경험할 수 있습니다.

라이브 서버 빌드와 PC 1.0 빌드 개발은 서로 통합하거나 병합하기가 쉽지 않습니다. 내부 개발 중에 일부 문제가 해결 되더라도 이러한 변경 사항이 항상 라이브 서버에 즉시 반영되는 것은 아닙니다.

 

앞서 언급했듯이, 공식 출시 전에 적어도 세 번 테스트 서버를 운영 할 계획입니다. 그러나 테스트 서버에 구현되는 내용에 대한 발표는 지연되고 종종 예고없이 발표 될 수 있습니다. 가능한 한 많은 것을 구현하고 수정하기 위해 끊임없이 노력하고 있기 때문에 우리는 커뮤니티에 대한 발표가 가능한 한 정확하다는 것을 확인하기를 원합니다. 

 

우리는 또한 귀하의 의견 및 버그 보고서에 세심한주의를 기울입니다. 제기 한 문제 중 일부는 이미 내부 개발 빌드에서 수정되었습니다. 그러나 이전에 언급했듯이 개발 빌드와 라이브 빌드가 별도이므로 변경 내용을 라이브 빌드에 병합하는 것이 항상 쉬운 것은 아닙니다. 우리가 주간 패치를 공개했다면 우리의 공식 출시 스케줄이 지연되었을 것입니다. 따라서 개선, 버그 수정 및 기타 기능을 모두 테스트 서버에 병합하기로 결정한 다음 1.0 릴리스에 대해 누적 적으로 구현됩니다.

 

조기 액세스 - 31 주차 - 패치 노트

 

게임 플레이

- 파란색 영역 DOT (Time Over Over Damage)는 캐릭터가 재생 영역에서 더 멀리 떨어져있을 때 증가합니다.

-이 원칙은 첫 번째 파란색 영역에는 적용되지 않습니다.

 

버그 수정

- 총알이 갑옷을 무시하는 버그가 해결되었습니다.

 

우리는 청색 구역의 개선을 요구하는 많은 의견을 받았습니다. 우리는 청색 영역의 손상을 조정하여 게임 영역 내부의 전투를 유도했습니다. 이 새로운 업데이트를 통해 게임의 중반에서 후반 단계에 플레이 영역 외부의 적을 다루는 대신 재생 영역 내의 즉각적이고 근접한 대결에 더 집중할 수 있습니다. 테스트 서버에서 커뮤니티의 모든 구성원의 변경 사항에 대한 응답을 듣고 싶습니다.

 

우리는 공식 출시 전에 아직해야 할 일이 많다는 것을 알고 있으며, 우리 선수들이 게임에 대해 보여준 모든 지원에 진심으로 감사드립니다. 우리는 더 나은 게임 경험을 플레이어와 커뮤니티에 제공하기 위해 무엇이든지하기 위해 최선을 다하고 있습니다.

 

경기에서 만나요,

PUBG 개발 및 커뮤니티 팀

 

 

 

 

해외 :

 

Update On Test Servers, Patch Notes For Next Week

 

 

Players,

 

We plan to run a few rounds of test servers prior to the PC 1.0 release, but we have one more live server patch to roll out before that. This patch will be deployed to the test servers first early next week. We will update you with the exact date and time soon.

Before we delve into the patch notes, we would like to share several important announcements and the schedule for the test servers.

 

First Test Servers: Focus on the Vaulting & Climbing Feature

We have decided to run the first test servers prior to the PC 1.0 release in early November. Vaulting and climbing feature is the main content of this patch, and it needs a minimum of three days of extensive testing. We ask you to play in the test servers, and try this feature out. We will make a separate announcement about a detailed schedule and the contents of the first round of test servers soon. We will do the same for the second and third rounds of test servers which will follow.

 

Optimization, Bug Fixes, and Upcoming Announcements about Test Servers

Our Development team has been working diligently to push out the official release by the end of this year. We plan to solve many of the bugs from the current live servers, and we are also constantly working on optimization. You will be able to experience bug fixes, optimization, and many other improvements in the test servers that will be run prior to the official release.

Please keep in mind that the live server build and the developing PC 1.0 build are not easy to integrate or merge together. Even if some of the issues are resolved during internal development, these changes cannot always be reflected upon the live servers immediately.

 

As mentioned above, we plan to run the test servers at least three times before the official launch. However, the announcements for what is being implemented into the test servers may be delayed and often published on short notice. This is because we are constantly trying to implement and fix as many things as possible, and we want to make sure that our announcements to the community are as accurate as they can be. 

 

We also pay close attention to your feedback and bug reports. Some of the issues you brought up have already been fixed in the internal development build. However, as stated before, it is not always easy to merge the changes to our live build, because our development build and live build are separate. If we had kept rolling out weekly patches, our official launch schedule would have been delayed. Therefore, we have decided to merge improvements, bug fixes, and other features, all at once to the test servers, which will then be implemented cumulatively for the 1.0 release.

 

Early Access – Week 31 – Patch Notes

 

Gameplay

- Blue zone DOT (Damage over Time) increases when characters are farther away from the play zone

- This principle does not apply to the first blue zone

 

Bug Fix

- Resolved a bug where bullets would sometimes ignore armor

 

We have received a lot of feedback asking for improvement of the blue zone. We have decided to adjust the blue zone damage to encourage engagement inside of the play zone. From this new update, you will be able to focus more on the immediate, close-ranged skirmishes inside the play zone, instead of dealing with enemies outside of the play zone during the mid to late phases of the game. We would love to hear the responses regarding the changes from all members of our community once you’ve tried it in the test servers.

 

We are aware that we still have quite a bit to do before our official launch, and we genuinely appreciate all of the support our players have shown for our game. We are committed to doing whatever it takes to provide our players and community with a better game experience.

 

See you in-game,

The PUBG Development and Community Team

Comments