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해외 배틀그라운드 (battleground) PC 1.0 용 테스트 서버 - 업데이트 # 1 본문

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해외 배틀그라운드 (battleground) PC 1.0 용 테스트 서버 - 업데이트 # 1

미운앙마 2017. 11. 3. 02:53
https://playbattlegrounds.com/news/100.pu

 

 

 

플레이어, 

우리는 다음주에 PC 1.0 용 테스트 서버를 처음으로 운영 할 것이라고 발표하게되어 기쁩니다! Vaulting & Climbing과 기존 수정 된 기능 및 시스템을 테스트하기 위해 플레이어를 초청하고 싶습니다. 테스트 서버는 모든 사람들이 테스트 빌드를 시도하고 피드백을 줄 수 있도록 며칠 동안 가동됩니다.  

 

주요 변경 사항 : 

  • 클라이언트 및 서버 최적화
  • 둥근 천장 및 등반 추가
  • 차량 주행의 변화
  • 탄도 검사 

 

우리는 좀 더 현실적이고 균형 잡히기 위해 일부 메커니즘을 변경했습니다. 그러나 모든 변경 사항은 최종적이지 않으므로 테스트를 마친 후에 의견이 필요합니다. 또한 이것은 처음 테스트 빌드 일 뿐이므로 문제와 버그가 아직 해결되지 않았습니다. 그러나 중요한로드 블록이 발생하지 않는 한 1.0을 출시 할 때 대부분의 문제를 해결하기 위해 최선을 다할 것을 확신합니다.

 

패치 노트는 다음 주 초에 게시 될 예정이지만 오늘은 둥근 천장 및 등반에 대해 조금 설명하고 싶습니다. Action & Gunplay Lead Pawel Smolewski가이 기능에 대한 글을 썼습니다. 

 

 

Vaulting & Climbing

 

교차점과 스케일링 장애물은 플레이어가 사용할 수있는 여러 가지 새로운 전술 옵션을 간헐적으로 만들 수 있습니다. 표준 점프 기능은 표준 상황에서 사용할 수 있지만 충분하지 않은 부분이 많이 있습니다. 결국, PUBG는 상당한 비율의 플레이 영역을 특징으로합니다. 또한지도에있는 개체의 모양과 크기가 크게 다릅니다. 이러한 복잡성은 상자, 컨테이너, 펜스 등을 뛰어 넘는 빠르고 효과적인 수단에 의존해야하는 플레이어에게 많은 문제를 야기 할 수 있습니다. 그런 이유로 우리는 동적 둥근 천장과 등반 메 커닉을 구현하기로 결정했습니다. 

 

이 기능을 사용하면 게임 내 캐릭터가 장애물을 빠르게 확장 할 수 있습니다. 처음에는 높이가 1 미터에 이르는 구조물을 건너 뛸 수 있도록 계획을 세웠지 만 결국에는 한계를 약 2.3 미터로 늘려 기능의 기능을 확장하기로 결정했습니다. 차원 기준을 만족하는 거의 모든 정적 개체는 확장 할 수 있습니다. 또한, 넓고 키가 큰 구조체 (예 : 창문)의 구멍을 통과하는 것이 가능합니다. 충분히 짧은 모든 정적 객체를 확장 할 수 있습니다. 가슴 레벨이 높은 대상은 무기를 손에 들고 확장 할 수 있습니다. 금고까지 당길 필요가있는 더 큰 구조는 양손으로 항목이 없도록 수행해야합니다 (애니메이션을 재생할 때 자동으로 홀스터 처리됩니다). 장애물을 향해 달려 가면 더 빠른 동작을 보장하는 운동량이 생성됩니다. 고정 된 위치에서 액션을 수행하는 것도 가능하지만 애니메이션 재생 속도가 느려 플레이어가 더 오랜 시간 동안 취약해질 수 있습니다. 

 

기술적 측면에서 시스템은 높이와 상황에 따라 조정 된 약 40 개의 애니메이션으로 구성됩니다. 우리는 내부적으로 장애물을 넘어서는 행동을 묘사 할 때 볼링 (vaulting)이라는 용어를 사용합니다. 등반은 캐릭터가 그 위에 머물게 할 움직임을 의미합니다. 기본적으로 볼팅과 등반에 대한 제어는 점프와 동일한 키에 배치되며 컨텍스트 기반입니다. 그러나 우리는 점프 및 둥근 천장 작업을 게임 내 설정의 컨트롤 섹션에서 키 바인딩을 분리 할 수있는 가능성을 플레이어에게 제공합니다. 보관을 시도 할 때 캐릭터 앞에있는 물체의 형상을 스캔하고 알고리즘을 사용하여 둥근 천장 작업을 수행 할 수 있는지 여부와 그 위에 걸리거나 사용할 수있는 애니메이션 유형을 결정합니다. 캐릭터가 일어 서기에 충분한 공간이있을 때마다 등반이 선호됩니다. 그러나 이동 중 스프린트 버튼을 길게 눌러 볼팅을 강요 할 수 있습니다. 장애물이 충분히 얇 으면 캐릭터가 미끄러지거나 넘어갈 수 있습니다. 당겨 받기와 관련된 동작은 반대 방향으로 움직이기 시작하여 정점에 도달하기 전에 취소 될 수 있습니다. 

 

이 시스템의 특성상 가능한 문제점, 버그 및 문제점이 발생할 것으로 예상됩니다. 이 기능을 사용하려면 시간이 좀 걸릴 수 있지만 Google에서 즐겁게 사용하고 사용하기를 바랍니다. 우리는 귀하의 의견과보고를 기다리고 있습니다. 

 

 

며칠 후 다른 중요한 변경 사항에 대해서도 다룰 예정입니다. 테스트 서버에 대한 자세한 업데이트를 확인하십시오.

 

속임수 사용과 관련하여 우리는 할 수있는 모든 노력을 기울일 것이며 치트를 사용하는 사용자를 발견하고 처벌 할 수있는 모든 리소스를 사용할 것입니다. 최근에 우리는 사용법을 더 잘 식별하고 추적 할 수있는 새로운 방법을 구현했습니다. 우리는 이전보다 훨씬 효율적으로이를 수행 할 수있는 안정적인 시스템을 설계했습니다. 

 

아주 오랜 시간 동안 우리 개발 팀은 비정상적인 게임 플레이 동작을 보여주는 많은 사용자 그룹의 데이터를 분석하여 부정 행위자를 확실하게 식별 할 수있는 시스템을 구축했습니다.이제 시스템을 사용하여 이러한 사용자를보다 적극적으로 식별하고 차단할 수 있습니다. 이 시스템을 사용하여 하루에 약 20,000 명의 추가 사용자를 이미 식별하고 금지했습니다.

 

이것은 시작일뿐입니다. BattlEye 위에, 우리는 치트의 사용을 막고 그들에게 처벌을 가하는 노력을 강화하기 위해 모니터링 시스템을 사용할 것입니다. 우리는 속임수를 사용하는 사람들을 빨리 찾아서 금지하기 위해 최선을 다할 것을 약속드립니다. 앞으로의 개선이 시작되기를 바랍니다.

 

고맙습니다.

PUBG 개발 및 커뮤니티 팀

 

 

 

 

해외 :

 

Test Servers for PC 1.0 - Update #1

 

 

Players,

 

We’re excited to share that we will be running the test servers for PC 1.0 for the first time next week! We would like to invite our players to test vaulting & climbing and other existing features and systems we have modified. The test servers will be up for several days to allow everyone to try out the test build and give feedback. 

 

 

Key changes:

 

  • Client and server optimization
  • Added vaulting & climbing
  • Changes in vehicle driving
  • Ballistics overhaul

 

 

We have made changes to some mechanics to make them more realistic and balanced. However, all changes are not final and we need your feedback after testing. In addition, this is only the first test build so there will be issues and bugs that have not been fixed yet. But we would like to assure you that we will do our best to address most of those issues when we release 1.0 unless there is a critical roadblock.

 

Patch notes will be posted early next week but we wanted to explain a little bit about vaulting & climbing today. Action & Gunplay Lead Pawel Smolewski has written a piece about the feature. 

 

 

Vaulting & Climbing

 

Crossing and scaling obstacles may intermittently create many new tactical options available to the players. The standard jump feature can be used in standard situations, but there are many areas where it does not suffice. After all, PUBG features a play area of considerable proportions. In addition, objects located on the map differ greatly in shape and size. Such complexity can cause many problems for the players who need to rely on fast and effective means of jumping over (or on top of) boxes, containers, fences etc. For that reason we have decided to implement dynamic vaulting and climbing mechanics. 

 

This feature enables in-game characters to quickly scale obstacles in front of them. Although we initially planned to allow crossing over structures which are up to 1 meter high, we have eventually decided to extend the functionality of the feature by increasing the limit to about 2.3 meters. Almost any static object that meets the dimension criteria can be scaled. Additionally, passing through openings in structures (such as windows) is possible as long as they are wide and tall enough. You may scale almost any static object which is short enough. Objects which are chest level high can be scaled with a weapon in hand. Taller structures that require pulling up to vault need to be performed with both hands free of any items (they will be holstered automatically when animation is played). Running towards the obstacle will generate momentum that will ensure faster motion. Performing the action from stationary position is also possible but the animation played will be slower, leaving players vulnerable for a longer period of time. 

 

On the technical side the system consists of about 40 animations adjusted for different heights and situations. We internally use the term vaulting to describe the action that involves crossing over an obstacle while climbing refers to a motion that will cause the character to remain on top of it.   By default control over vaulting and climbing is placed on the same key as jump and is context based. However, we do provide the players with a possibility of splitting the jump and vaulting actions to separate key-bindings in the controls section of in-game settings.  When attempting to vault, the geometry of the objects in front of the character is scanned and an algorithm decides whether vaulting action can be performed and what type of animation can be used to get across or on top of it. Climbing will be preferred whenever there is enough space for the character to stand up. However, vaulting can be enforced by holding sprint button while moving – if the obstacle is thin enough, character will slide or cross over. Motion that involves pulling up can be cancelled before reaching the apex by starting to move in the opposite direction. 

 

Due to the nature of this system, we expect possible issues, bugs and problems to occur. Ironing out this feature may take some more time, but we do hope you will have a lot of fun with it and make great use of it. We are eagerly awaiting your feedback and reports. 

 

 

In the next few days, we will also touch on other important changes. Please stay tuned for more updates on the test server.

 

Regarding the use of cheats, we will be doing everything we can and use all resources available to detect and impose penalties on users who use cheats. Recently, we have implemented new measures to better identify and track their usage. We have designed reliable systems to do this more efficiently than before. 

 

For a very long time, our development team has been analyzing data from a large pool of users who show abnormal gameplay behavior to build a system that helps us positively identify cheaters. We are now able to use the system to identify and ban these users more proactively. Using this system, we have already identified and banned about 20K additional users in only one day.

 

This is only a start. On top of BattlEye, we will use a monitoring system to strengthen our efforts to prevent use of cheats and impose penalties on them. We promise you that we will continue to do our best to quickly find and ban people who use cheats. We hope you will start to see an improvement going forward.

 

Thank you.

The PUBG Development and Community Team

 

 

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