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팔라딘스 (Paladins) 초보자 가이드 : 역할, 모드, 데크 건물 등 본문

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팔라딘스 (Paladins) 초보자 가이드 : 역할, 모드, 데크 건물 등

미운앙마 2017. 11. 8. 01:06

 

Paladins는 무료 전략이며 팀 전략에 기반한 사수로 깊은 전략 요소와 일치하는 캐릭터 진행을 제공합니다.

그리고 빠른 속도로 진행되는 Overwatch 액션을 즐기는 경우, Paladins도 좋아할 가능성이 높습니다.

 

이 가이드는 챔피언과 그 클래스에 대해 설명하고, 데크 건물에 대한 지식을 제공하며, 전장에서 혼란을 야기할 수있는

일반적인 게임 플레이 팁을 제공합니다.

 

 

 

챔피언 역할

 

 

히어로 기반의 저격수는 개별 유닛을 선택할 때 다양성과 플레이어 선택으로 유명합니다. 새로운 선수의 경우 모든 챔피언과 역할의 복잡함을 배우려고 노력하기가 어려울 수 있습니다. 특히 많은 것을 받아 들여야 할 때 특히 그렇습니다. 모든 챔피언을 마스터하려고 시도하는 대신 네 가지 범주 각각에서 하나를 배우는 것에 대한 귀하의 견해를 설정하십시오. 이 방법으로 팀원이 앞면 라이너, 데미지 딜러, 지원 또는 옆구리가 필요한 경우 역할을 채울 수 있고 우승 확률을 높일 수 있습니다. 또한 특정 역할의 메커니즘에 익숙해 져서 다른 챔피언을 더 쉽게 배울 수 있습니다. 성기사들의 17 명의 챔피언은 다섯 가지 기술을 가지고 있습니다 : 싸우는 무기, 세 가지 능력, 얼티 메이트입니다. 다음은 네 가지 역할에 대한 간략한 설명입니다.

 

프론트 라이너

 

- Brik
- 페르난도
- 마 코아
- Ruckus

이 챔피언은 라인을 잡고 팀 메이트를 치명적인 공격으로부터 보호하는 데 능숙합니다.

그들의 능력은 바리케이드와 방패를 제공하고 적의 공격을 가능케하는 많은 양의 건강과 방어 능력을 가지고 있습니다.

탱크는 중요한 포획 포인트를 지니고 있으며 적 플레이어가 방어 벽을 깰하려고 할 때 존에 침투 할 수있는 기회를 제공합니다.

 

피해자 딜러

 

- 폭탄 왕
- 캐시
- 드 로고
- 키니 아
- 빅토르

이 역할의 주된 목적은 적, 특히 찌찌 챔피언에게 상처를주는 것입니다.

그들의 능력은 공중에있는 적을 두드리고, 충격적인 표적과 특정 지역으로의 순간 이동을 중심으로 전개됩니다.

이 스킬을 사용하면 피해 딜러가 상대방의 움직임을 방해하고 죽은자를 막을 수 있습니다.



지원

 

- Grohk
- 그로버
- Pip
- Ying

지원은 팀의 백본이며 치유력으로 동맹국을 건강하게 유지합니다. 그들은 적의 움직임을 감속시키고 AoE 데미지를 입히며 치명적인 공격을 피할 수 있습니다. 팀이 들어오는 손상을 최소화하면서 효과적으로 구역을 포착 할 수 있도록 전면 라인 탱크와 지원을 연결하십시오.

 

 

프랜 커스

 

- Androxus
- 책임
- 에비
- 스카이

플랭커의 임무는 적의 백 라인을 뚫고 그들의 피해자를 데려 오는 것입니다. 이를 통해 프론트 라인은 침투가 방해가 될 수있는 손상을 걱정할 필요없이 쉽게 목표를 포착 할 수 있습니다. 모든 측면 공격자는 높은 이동성과 탈출 메커니즘을 갖추고있어 목표물의 측면에서 살아남을 수있게합니다.

 

 

 

 

카드 및 갑판 건물

 

성기사의 갑판 건물 시스템은 게임이 다른 영웅에 기반을 둔 저격수와 차별화되는 곳입니다.

카드는 금과 수정으로 제작하거나 게임 내 가슴을 열어서 얻을 수 있습니다.

챔피언 탭에서 현재 카드를 추적하고로드 아웃 메뉴를 사용하여 장비를 장비 할 수 있습니다.

 

덱은 5 장의 카드로 구성되어 있으며 포인트 시스템에서 작동합니다. 각 카드에는 특정 포인트 값이 첨부되어 있습니다.

Rarer 카드는 더 강하지 만, 그들이주는 버프를 보충하기 위해 더 많은 포인트를 차지합니다.

각 덱은 최대 12 점을 보유 할 수 있으며 5 개의 카드로 구성되어야하므로 덱 관리가 중요합니다.

 

카드는 특정 역할을 수행 할 때 플레이 스타일 변형에 적합하며 전반적인 손상, 속도, 차폐 기능 등에 챔피언 버프를 제공합니다.

 

예를 들어, Ying을 치유 능력으로 선택했지만 추가 피해로 이익을 얻을 수 있다고 생각하면 당신은 카드의 우선 순위에 따라 전반적인 데미지를 높일 것입니다.

카드는 지지자로서의 역할을 바꾸지는 않겠지 만 그렇지 않으면 피해를 입힐 수 있습니다.

 

어떤 카드는 능력을 강화시킬 수 있지만 해로운 영향을 미칠 수 있습니다.

탱키 챔피언에게 추가 데미지를 입히면 방어력이 크게 약 해지고 상대방을 쉽게 잡을 수 있습니다.

모든 카드에 대한 설명을 읽고 옵션 사용을 두려워하지 마십시오.

 

플레이 스타일을 보완하고 특정 빌드를 언제 어디서 사용할지를 배우는 데크를 찾아보십시오.

 

 

 

 

카드 굽기

 

성기사는 챔피언을 게임 내에서 전환시키지 않고 대신 적의 치유력 감소, 이동 속도 증가, 방패 공격시 추가 데미지를주는 등의 용도로 사용할 수있는 화상 카드를 사용합니다.

모든 화상 카드는 공격, 방어, 치료 및 유틸리티의 4 가지 유형으로 구분됩니다.

화상 카드는 사망으로 끝나고 라운드가 끝나면 만료됩니다.

 

연주하는 동안 누적 된 크레디트를 사용하여 각 경기가 시작될 때 최대 3 장의 화상 카드를 구입할 수 있습니다.

그러나 각 그룹의 카드는 한 장만 구입할 수 있지만 한 장의 카드를 쌓아 올려서 특수 효과를 최대 3 번까지 업그레이드 할 수 있습니다.

그러니 현명하게 선택하고 챔피언의 약점을 피하십시오.

 

 

 

 

게임 모드

 

성기사와 페이로드에는 현재 두 가지 주요 게임 모드가 있습니다.

두 게임 모두 5 명의 챔피언으로 구성된 두 팀이 서로 대립합니다.

 

공성전에서 목표는 상대 팀이하기 전에 9 점을 얻는 것입니다.

일단 팀이 목표를 획득하면 2 점이 부여되고 페이로드 카트가 생성됩니다.

카트가 적의 기지에 밀려 야하며 공격자는 또 다른 두 지점을 받게됩니다.

상대 팀이 적의 푸시를 막을 수 있다면, 그들은 한 지점을 받는다.

 

게임은 최대 목표 지점이 획득되고 승리 한 팀이 전체 빅터로 선언 될 때까지 계속됩니다.

페이로드는 공성전과 정확히 동일하지만, 포획 점이 없으며 단순히 공격과 방어 팀이 있습니다.

 

예상대로, 서로 잘 시너지 효과를 발휘하는 균형 잡힌 팀이 중요합니다.

적의 명확한 약점을 쉽게 활용할 수있는 지원 딜러 나 탱크가없는 팀이있는 것은 중요하지 않습니다.

2개의 탱크, 지지대, 측면과 하나의 피해 딜러는 훌륭한 구성입니다.

탱크는 많은 방위와 안전을 제공하고, 지원은 모든 사람을 건강하게 유지 시키며, 적의 선 뒤에서 압력을 가할 수있는 옆구리를 흔드는 것은 데미지 딜러가 자신의 일을 더 쉽게 할 수있게 해줍니다.

 

 

 

마운트

 

당신의 속도를 높이고 행동으로 돌아갈 수있는 능력을 키우기 위해 당신의 산 위에 뛰어 올라야합니다.

 

이렇게하면 여행을 저장하고 팀을 훨씬 빨리 지원할 수 있습니다.

그러나 당신의 마운트에있는 동안 데미지를 받으면 당신이 내려지고, 전투 중에는 적을 죽이거나 전투에 빠질 때까지 마운트 할 수 없습니다.

 

 

통신

 

 

Paladins에는 편리한 음성 ​​안내 시스템 (VGS)이있어서 채팅을하지 않고도 사전 설정된 음성 명령 라이브러리에 빠르게 액세스 할 수 있습니다.

 

이 같은 게임 에서처럼 팀이 궁극적 인 순간을 알리는 것은 물론 적의 위치를 ​​추적하고 목표를 공격하거나 포착 할 수있는 좋은 기회가 생겼을 때 귀하의 형제들에게 알려주는 것이 중요합니다.

 

 

 

 

 

해외 원문 : https://www.pcgamesn.com/paladins/paladins-guide

 

 

Paladins is a free-to-play, team-based shooter that offers deep strategy elements and in-match character progression. And if you enjoy the fast-paced action of Overwatch, then there’s a good chance you like Paladins too - even though they’re definitely not the same.

 

This guide outlines champions and their classes, offer knowledge on deck building, and provides general gameplay tips to help you wreak havoc on the battlefield.

 

Champion roles

 

Hero-based shooters are known for their diversity and player choice when it comes to picking an individual unit. For a new player it can be daunting trying to learn the intricacies of every champion and role, especially when there’s so much to take in. Instead of trying to master every champion, set your sights on learning one from each of the four categories.

 

This way, if your team needs a front liner, damage dealer, support or flanker you can fill the role and increase your chances of winning. You’ll also be familiarising yourself with the mechanics of that specific role, which will make it easier for you to learn other champions. Each of Paladins’ 17 champions has five different skills: a weapon to fight with, three abilities, and an Ultimate. Below is a brief description of the four roles:

 

Front Liners

 

Brik
Fernando
Makoa
Ruckus

 

These champions are good at holding the line and protecting their teammates from otherwise lethal attacks. Their abilities offer barricades and shields and have high amounts of health and defensive abilities which allows them to sponge enemy shots. Tanks are great at holding key capture points and offer their teammates opportunities to infiltrate the zone while enemy players try to break their defensive wall.

 

Damage Dealers

 

Bomb King
Cassie
Drogoz
Kinessa
Viktor

 

The primary purpose of this role is to bring the hurt on enemies, especially squishy champions. Their abilities revolve around knocking enemies in the air, stunning targets, and teleporting to specific locations. These skills allow damage dealers to disrupt their opponent’s movements and stop them dead in their tracks.



Supports

 

Grohk
Grover
Pip
Ying

 

Supports are the backbone of the team and keep their allies healthy with their healing abilities. They can slow enemy movements, deal AoE damage and escape otherwise lethal attacks. Pair a support with a front line tank to allow your team to effectively capture zones while minimizing incoming damage.

 

Flankers

 

Androxus
Buck
Evie
Skye

 

A flanker’s job is to blast their way through the enemy’s backline and take out their damage dealers. This allows the front line to easily capture objectives without having to worry about incoming damage that would otherwise hinder their progression. All flankers are equipped with high mobility and escape mechanisms to ensure they survive flanking and rushing their targets.

 

Cards and deck building

 

Paladins’ deck-building system is where the game differentiates itself from other hero-based shooters. Cards can be obtained either by crafting them with gold and crystals or by opening in-game chests. You can keep track of your current cards by looking under the Champions tab and equip them using the loadouts menu.

 

Decks are made up of five cards and work on a point system, with each card having a specific points value attached to it. Rarer cards are stronger, but take up more points to compensate for the buff they give. Deck management is key, as each deck can only hold a maximum of 12 points and must consist of five cards.

 

Cards lend themselves to playstyle variation when taking on a particular role and give champions buffs to their overall damage, speed, shielding capabilities, etc. For example, if you decided to pick up Ying for her healing abilities but feel she could benefit from added damage you would prioritise cards that buff her overall damage output. The cards wouldn’t change her role as a support, but it would give her access to the damage she would otherwise lack.

 

While certain cards may beef up abilities they can also have detrimental effects. Adding extra damage to a tanky champion can end up leaving them significantly weaker in their defensive capabilities and make them easy pickings for opponents. Make sure you read the description of all the cards and don’t be afraid to play around with your options. Find a deck that compliments your playstyle and learn when and where to use certain builds to your advantage.

 

Burn cards

 

Paladins doesn’t let you switch your champion in-game, instead you use burn cards that can assist with things like reducing the enemy's ability to heal, increasing your movement speed, giving you added damage when attacking shields, etc. All burn cards are separated into four types: attack, defence, healing, and utility. The burn cards last through death and expire after the round finishes.

 

A maximum of three burn cards can be purchased at the start of each match by using the credits you accumulate while playing. However, only one card from each group can be purchased, but you can stack one card and upgrade its particular effect up to three times. So choose wisely and be

sure to cover your champion’s weaknesses.

 

Game modes

 

There are currently two main game modes within Paladins - Siege and Payload - both of which pit two teams of five champions against each other.

In Siege the objective is to get to nine points before the opposing team does. Once a team has captured an objective they will be granted two points and a payload cart will spawn. The cart will need to be pushed to the enemy’s base and the attackers will receive another two points. If the opposing team manage to prevent the enemy push they receive one point. The game continues until the maximum objective points have been gained and the winning team will  be declared the overall victor. Payload is exactly the same as Siege, except there are no capture points, simply an attacking and defending team.

 

As you’d expect, a well-rounded team that synergises well with one another is crucial. There’s no point having a team full of damage dealers or a team without a support or a tank as the enemy can easily exploit clear weaknesses. Two tanks, a support, a flanker and one damage dealer is a great composition. The tanks provide plenty of defence and safety, the support keeps everyone healthy, while waving a flanker who can put pressure behind enemy lines makes it easier for the damage dealer to do their thing.

 

Mounts

 

Be sure to hop onto your mount to increase your speed and ability to get back to the action. This will save you a trek and allow you to support your team that much quicker. However, taking damage while on your mount will dismount you and, once in combat, you cannot mount until you have either killed the enemy or fallen in combat.

 

Communication

 

Paladins features a handy Voice Guided System (VGS), which allows you to quickly access a library of preset voice commands without having to type in chat. As ever in games like this, it’s important to let your team know when your ultimate is up, as well as keeping track of enemy positions and notifying your bros when you see a good opportunity to attack or capture an objective.

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