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[해외] 배틀그라운드 (BATTLE GROUNDS) 콘솔(Xbox) 과 PC 차이?? 본문

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[해외] 배틀그라운드 (BATTLE GROUNDS) 콘솔(Xbox) 과 PC 차이??

미운앙마 2017. 11. 10. 01:39

 

 PlayerUnknown의 전장 AN, 강렬한 전술 어려운 멀티 플레이어 경험되고, 그 도전이없는 것은 아니다 콘솔에 PC에서 경기 당 100 플레이어와 멀티 플레이어 게임을 포팅, 심지어는 초기 액세스 단계에서, 잘 사랑 받고 있습니다. Xbox의 PUBG 빌드는올해의 Gamescom에서 전시장에서 플레이 할 수 있었으며 많은 조정이 있었고 많은 의문점이있었습니다.

 

놀랍지도 않지만 처음부터 성능 문제가 있었지만 PUBG에 대한 일반적인 문제는 눈에 띄게 없습니다. 그것은 아주 예쁜 게임이 아니며, Xbox 빌드의 유일한 눈에 띄는 그래픽상의 차이점은 거리를 그리는 데 약간의 변화가있는 것처럼 보였습니다.하지만 게임 플레이를 방해하지는 않았습니다. 프레임 레이트는 일관성 있고 부드러웠다. 개발자들은 60fps를 목표로했지만 현재는 확인할 수 없었다. 아직은 완고하고 둔한 게임이지만, 현재의 PC 버전과 거의 비슷하게 돌아갔다. 콘솔 플레이어가 실망 할 것이라고 나는 생각하지 않는다.


UI 변경에는 익숙해 져야합니다. Xbox 컨트롤러에서 D 패드를 오른쪽이나 왼쪽으로 움직여 무기를 바꾸고 발을 아래로 내려서 발사 속도를 변경합니다. 조금 익숙하지 않은 단순하지만 약간 특이한 시스템이지만, 플레이어가 콘솔에서 장거리 무기와 근거리 무기를 전환 할 수있는 가장 빠른 방법이기도합니다. 다시로드하는 것은 Y 버튼을 사용하는 것입니다. 너무 많은 슈터가 X에 맵핑하는 경향이있는 경우 (X를 사용하여 문을 열고 닫고 항목을 선택하는 경우) 약간 이상합니다. 현재 버튼 매핑을 변경할 수있는 옵션이 없습니다.

 

재고 관리는 잘 조직되고 직관적이지만 무기 수정 및 클릭을 끌거나 끌 수 없기 때문에 마찬가지로 느려집니다. 이러한 슬로우 다운은 밀리 초가 걸리지 만, 빠른 응답 시간을 요구하는 격렬한 순간에서 번성하는 게임의 경우, 무기 교환에서 약간의 지연조차도 콘솔 플레이어에게 요금이 부과 될 수 있다는 우려가 있습니다. Bluehole의 개발자는 PC와 콘솔 간의 크로스 플랫폼 게임을 허용하고자하며, 게임 필드를 평평하게하려는 한 가지 옵션은 게임의 현재 빌드가 아닌 콘솔에서 목표 지원을 추가하는 것입니다.


PUBG의 강점 중 많은 부분이 다른 플레이어가 어디 있는지 알지 못한다는 점을 감안할 때 빌드를 조준하는 데 도움이되지 않는다는 점은 거의 나에게 안도감이었습니다. 어떤 순간은 당신의 무기가 당신을 안내하도록하여 완전히 망가질 것입니다. 즉, 크로스 플랫폼 게임이 중요한 기능 (Xbox 전용 서버를 선택할 수있는 옵션이 아닌)이 될 경우 단점은 콘솔에서 재생할 수있는 기능을 완전히 해제 할 가능성이 있다는 것입니다. 경기. 모든 슈터에게는 도전 과제이지만 PUBG에서 속도의 중요성이 평소보다 중요하다고 생각합니다. Bluehole에는 현재 확실한 해결책이 없습니다.

 

우리는 또한 어떤 "콘솔 전용"수단에 대한 명확한 답변을하지 않습니다,하지만 PlayerUnknown의 전장은 툼 레이더 2015 년의 상승과 비슷한이 가을을 시작, X 박스에 독점의 창 후 플레이 스테이션 4에 올 가능성이 있습니다. 물론 공식적인 확인을받을 때마다 업데이트 할 예정이며, Xbox 커뮤니티는 PC 게이머와의 크로스 플랫폼 게임이 선택 사항이거나 Xbox Live와 균형이 잡혀있는 한 콘솔에서 PUBG 게임을 좋아할 것이라고 생각합니다.

 

 

해외 원문 : http://www.ign.com/articles/2017/08/25/gamescom-2017-how-playerunknowns-battlegrounds-on-xbox-one-compares-to-pc

 

 

 

PlayerUnknown’s Battlegrounds is well-loved, even in its Early Access stages, for being an intense, tactical and difficult multiplayer experience, and porting a multiplayer game with 100 players per match from PC to console isn’t without its challenges. The Xbox build of PUBG was playable on the show floor at this year’s Gamescom, and there’s a lot to adjust to, and a lot of unanswered questions.

 

Unsurprisingly, there were performance problems from the very beginning, but nothing remarkably out of the ordinary for PUBG. It's not a very pretty game, and the only noticeable graphical difference on the Xbox build seemed to be a slight change to draw distance, though that didn't seem to hinder gameplay in any negative way. The framerate was consistent and smooth, with developers aiming for, but currently unable to confirm, 60fps. It's still a bland, dull-looking game, but it ran almost as well as the current PC version, and I don’t think console players will be disappointed.

 

The UI changes do take some getting used to, though. On an Xbox controller, you change weapons by hitting right or left on the D-pad, and change your fire rate by hitting down. It's a simple, though slightly unusual system that takes a little getting used to, but it's also probably the fastest way to let players switch between their long and short-range weapons on console. Reloading is with the Y button, which is also a little odd when so many shooters tend to map it to X (with X instead being used to open/close doors and pick up items). There isn’t currently any option to change button mapping.

 

Inventory management is well-organized and intuitive, but similarly slowed down by your inability to click and drag weapon modifications and the like. While these slow-downs are surely in the milliseconds, for a game that thrives off of intense moments that require fast response times, I have concerns with how even the slightest delay in swapping weapons might fare for console players. The developers at Bluehole do intend to allow cross-platform play between PC and console, and one option they’re considering to level the playing field is adding in aim-assist on console, which is not in the current build of the game.

 

Not having aim-assist on the build was almost a relief to me, especially considering a lot of the intensity of PUBG comes from not knowing where other players are. Some moments would be totally ruined by having your weapon guide you there. That said, if cross-platform play is going to be a staple feature (and not just an option, where you may be able to pick Xbox-only servers), the disadvantages have the potential to completely turn those playing on console off of the game. It’s a challenge in every shooter, but I think the importance of speed in PUBG makes it more significant than usual, and Bluehole doesn’t currently have any obvious solutions.

 

We also don’t have a clear answer on what "console exclusive" means, but it’s possible that PlayerUnknown’s Battlegrounds will come to PlayStation 4 after a window of exclusivity to Xbox starting this fall, similar to 2015's Rise of the Tomb Raider. Of course, we’ll update you when we get official confirmation, and, until then, I think the Xbox community is going to love playing PUBG on console, as long as cross-platform play with PC gamers is optional, or balanced with a lot of care.

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