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스타워즈 배틀 프론트 2 (Star Wars Battlefront 2) : 사전 검토 본문

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스타워즈 배틀 프론트 2 (Star Wars Battlefront 2) : 사전 검토

미운앙마 2017. 11. 9. 12:31
https://www.gamespot.com/articles/star-wars-battlefront-2-pre-review-multiplayer-imp/1100-6454805/

 

 

2015 년의 스타 워즈 : 배틀 프론트 (Battlefront)를 돌아 보면 원래 3 부작의 상징적 인 전투에 참여한 환상을 성공적으로 달성했지만 강력한 멀티 플레이 경험을 제공하는 데는 여전히 부족했습니다. 함께 최전선 II 엔도의 거대한 문명 - 정의 전투로, Jakku에 작은 충돌에서 - 범위는 크게 모든 스타 워즈의 약간을 통합하는보다 다양하고 참여 경험을하고, 확장되었습니다.

Looking back on 2015's Star Wars: Battlefront, it successfully achieved the fantasy of taking part in many of the iconic battles from the original trilogy, but still fell short when it came to offering a robust multiplayer experience. With Battlefront II, the scope has been largely expanded, making for a more varied and involved experience that incorporates a little bit of everything Star Wars--from the smaller conflicts on Jakku, to the massive, civilization-defining battles on Endor.

 

 

EA Access에서 게임을 출시하기 전에 실전 이벤트를하는 동안 Battlefront II의 친숙한 온라인 오퍼링에 2 일 동안 뛰어든 채로 새로운 시스템과 모드에 대한 느낌을 얻었습니다. 익숙해 지도록했습니다.

During a hands-on event prior to the game's release on EA Access, we spent two days diving into Battlefront II's familiar online offerings, while getting a feel for the new systems and modes in place--which assuredly take some getting used to.

 

 

 

처음부터 명확한 한 가지는 Battlefront II의 확장 된 규모입니다. 이제 스타 워즈 (Star Wars) 무용담의 세 시대에 걸친 14 개의지도가 등장합니다. 모든 유형의 팬을위한 무언가가 있습니다. 데뷔작의 제 3 부작에서 나부 전투에 참여한 제다이 귀환 에서 엔도르 전쟁까지, 포스 아 와 켄스의 타코드 나에서 의 전투까지 스타 워즈의 각 시대가 존재하고 설명됩니다. 특정 시대의 여러지도가 여러 가지 문체 상 유사점을 가지고 있지만 각각의 환경 설정은 특색있는 느낌을줍니다. 예를 들어, 무성하고 초기 시대의 궁전과 같은 원래의 궁전과 살았던 지역 삼부작.

One thing that's clear from the outset is the expanded scale of Battlefront II. Now featuring 14 maps, taking place across all three eras of the Star Wars saga, there's something for fans of all types. From taking part in the Battle of Naboo from the prequel trilogy, to the conflict on Endor from Return of the Jedi, to even the skirmish on Takodonna in The Force Awakens, each era of Star Wars is present and accounted for. While multiple maps from a particular era have a number of stylistic similarities, each setting has a particular tone to it that feels distinct--such the lush and pristine palaces of the prequel era, to the more rundown and lived-in areas of the original trilogy.

 

 

이전 버전과 마찬가지로 Battlefront II는 다양한 게임 모드를 통해 최전선으로 연결되어있어 Empire로 게임하고 Star Wars의 역사를 바꿀 수 있습니다. 멀티 플레이어 또는 오프라인 모드에서 경력을 쌓으면 무기, 스타 카드 및 Star Wars에서 더 잘 알려진 얼굴에 액세스 할 수 있습니다. 확실히 게임의 크기를 향상시키기위한 의식적인 노력이 있지만 40 명의 Galactic Assault의 폭탄 공격으로부터 상당한 휴식을 취하는 소규모 보병 전투는 여전히 많이 있습니다.

Like its predecessor, Battlefront II brings you to the frontlines across a variety of different game modes--even allowing you to play as the Empire and change the course of Star Wars history. As you build your own career in multiplayer or in offline modes, you'll unlock weapons, Star Cards, and access to the more recognizable faces in Star Wars. While there's certainly a conscious effort to improve the size of the game, there's still plenty of smaller scale infantry battles that make for a decent break from the bombast of the 40-player Galactic Assault.

 

 

 

Blast 및 Strike 게임 유형의 경우 최대 20 명의 소규모 팀이 상대 플레이어를 닦거나 적의 영토를 점령하는 데 중점을두고 한입 크기의 경기가 펼쳐지도록합니다. 물론 Battlefront II는 좋아하는 Heroes vs. Villains 모드를 다시 불러 모았습니다.이 모드는 고전과 새로운 스타 워즈 캐릭터로 이루어진 두 팀이 겹쳐서 쓰러 뜨리는 모드입니다. 이 전투는 Jedi, Smugglers 및 Bounty Hunters와 함께 게임에서 가장 기괴하지만 재미있는 순간을 제공하여 다른 팀을 완전히 없애 버립니다. 이러한 모드가 자체적으로 강렬한 반면, 소형 멀티 플레이어 제품은 Galactic 또는 Starfighter Assault와 같이 시간 소모적 인 게임 유형에서 단호한 유예 기간을 제공합니다.

With the Blast and Strike gametypes, smaller teams of up to 20 players focus on wiping out opposing players or capturing enemy territory, making for some bite-sized matches to dive into. But of course, Battlefront II also brings back the favorite Heroes vs. Villains mode, which pits two teams of classic and new Star Wars characters duking it out in-over-the-top fashion. These battles offer up some of the most bizarre, yet fun moments in the game with Jedi, Smugglers, and Bounty Hunters pulling out all the stops to take down the other team. While these modes are intense in their own right, the smaller multiplayer offerings are a solid respite from the time-consuming game-types like Galactic or Starfighter Assault.

 

 

 

스타 카드 시스템이 다시 돌아 오면 속편의 범위가 넓어지는 주목할만한 변화가 있습니다. 헤비의 에너지 방패를 수류탄 발사기에 버리는 등 클래스와 영웅을 수정하는 것 외에도 Battlefront II의 스타 카드는 이제 구성 요소를 제작하여 업그레이드하거나 상위 Tier 범주에서 찾을 수 있습니다. 특정 카드를 업그레이드 할 때 특정 클래스 순위가 필요하기 때문에 특정 클래스의 성장에 더 많은 시간을 투자해야합니다. 그러면 진행을 촉진하기 위해 진행중인 도전 과제와 무기 잠금을 항상 최신 상태로 유지해야합니다. 시스템의 새로운 복잡성에 관해서는 특히 초기에 유용한 스타 카드를 거의 제공하지 않는 경우가 많습니다. 이로 인해 인과 아웃을 자질구레 한 것처럼 느낄 수 있습니다.

With the return of the Star Card system, there's also some notable changes that come with the increased scope of the sequel. In addition to modifying your classes and heroes--such as ditching the Heavy's energy shield for a grenade launcher--the Star Cards of Battlefront II can now be upgraded with crafting components or can be found in higher tier categories. This in turn requires you to invest more time in a particular class' growth, as upgrading certain cards requires a specific class rank--which then requires you to stay up to date with ongoing challenges and weapon unlocks to facilitate the advancement. There's a lot to keep up with when it comes to the system's newfound intricacies, especially when you're seldom given any useful Star Cards at the start, which can make learning the ins and outs feel like a chore.

 

 

게임 내에서 사용할 수있는 클래스, 카드, 영웅 및 도전 과제의 수와 함께 추적해야 할 사항이 많습니다. 불행하게도메뉴 시스템이 얼마나 복잡 할까는 분명히 드러나지 만, 복잡하지 않은 탐색에서 벗어나 멀티 플레이어 매치를 종료하고 잠금 해제 된 도전 과제로부터 보상을 받거나 전리품 상자를 열어 두어야 할 필요가 있습니다.

With the number of classes, cards, heroes, and challenges available in-game, there's certainly much to keep track of. This unfortunately makes apparent how cumbersome the menu system can be, which come off as needlessly complicated to navigate--even requiring you to exit multiplayer matches to collect rewards from the challenges you've unlocked, and even to open up the loot crates.

 

 

 

말하자면 Battlefront II의 전리품 상자는 베타 버전 이후로 일부 변경되었습니다. 싱글 플레이어 캠페인에서 스타 카드를 획득 할 수 있지만 전리품 상자는 가장 신뢰할 수 있고 효율적인 방법으로 많은 클래스의 데크를 늘리고 카드를 업그레이드하기위한 구성 요소를 습득 할 수 있습니다. 베타 버전의 플레이어 의견을 반영하면 장엄한 레벨 장비가 전리품 상자에서 더 이상 떨어지지 않으므로 자연 플레이에보다 친숙 해지는 시스템이 필요합니다. 여러 게임을 통해 축적 된 게임 내 크레딧이있는 상자를 편안하게 구입할 수 있지만이 시스템은 병목 현상처럼 느껴질 수 있습니다. 장기 진행은 전리품 상자의 추첨에 달려 있습니다. 보상.

Speaking of which, the loot boxes of Battlefront II have undergone some changes since the beta. While you can earn Star Cards from the single player campaign, loot boxes are the most reliable and efficient way to earn increase your decks for the many classes and acquire crafting components to upgrade said cards. Incorporating player feedback from the beta, epic level gear will no longer drop from loot boxes, resulting in a system that should feel more friendly for natural play. Though you can comfortably purchase boxes with in-game credits accumulated over the course of several games, this system can feel like a bottleneck, as long-term progression is dependant on the luck of the draw from loot crates--which sometimes results in minimal rewards.

 

 

Battlefront II에 가장 흥미 진진한 것은 Starfighter Assault입니다. 상대 팀 간의 우주 비행 및 공중전에서 완전히 집중하여 3 가지 등급의 별을 선택하고 공격 또는 방어 임무에 참여할 수 있습니다. 러쉬 게임 유형과 유사하지만 공격 목표가 주요 목표를 달성함으로써 추진력을 얻는 동안 Starfighter Assault는 파편과 적 전투기의 피하는 360도 비행에 집중하며 가장 강렬하고 맥박이 가벼운 순간을 제공합니다. 게임. 차량 컨트롤은 이전 게임에 비해 크게 개선되어 기동성과 적의 화재 느낌을 비교할 수 있습니다. 처음에는 압도적 인 편이지만,

By far, the most exciting addition to Battlefront II is Starfighter Assault. Focusing entirely on space and aerial dogfights between opposing teams, you can pick three different classes of starships and take part in offensive or defensive missions. While similar to the Rush gametype--with the attacking force gaining momentum by completing key objectives--Starfighter Assault focuses on full 360 degree flying with the dodging of debris and enemy fighters, and offers some of the most intense and pulse-pounding moments in the game. Vehicle controls have been significantly improved compared to the previous game, with maneuverability and dodging enemy fire feeling like a breeze in comparison. While it initially can be overwhelming, especially on the incredibly dense Death Star II map with the wreckage of the space station leaving many obstacles to weave past, the gametype creates many different opportunities to pull off slick maneuvers and strafing runs that make you feel like you're taking part in movie.

 

 


전리품 상자와 복잡한 진행 시스템의 존재와 같은 게임에 대한 두드러진 좌절감이 있지만 Battlefront II에서 처음 몇 시간을 보내면 가장 중요한 곳에서 놀랍도록 재미있었습니다. 멀티 플레이를하기 위해서는 아직 많은 것들이 남아 있습니다. 플레이어가 게임을 한 번 더 즐기는 방법은 재미있을 것입니다.

While there's some notable frustrations with the game, such as the looming presence of the loot boxes and complicated progression system, the first few hours spent with Battlefront II were incredibly fun where it mattered most. There's still much to dive into for the multiplayer, and it'll be interesting to see how it pans out once more players have gotten into the game.

 

 

Star Wars : Battlefront II에 대한 자세한 정보는 GameSpot에서 확인하십시오. 우리는 많은 새로운지도에 뛰어 들고 다른 클래스에 대한 재미있는 스타 카드 콤보를 과시하고 새로운 단일 플레이어 캠페인을 보를 통해 배웁니다.

Stay tuned to GameSpot for more info about Star Wars: Battlefront II, along with our full review as it comes. We'll dive into the many new maps, and show off interesting Star Card combos for the different classes, and put the the new single-player campaign through its paces.

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