관리 메뉴

IT & Life

영국의 컴퓨팅 교육은 업그레이드가 필요합니다. 본문

IT 관련 정보

영국의 컴퓨팅 교육은 업그레이드가 필요합니다.

미운앙마 2017. 11. 11. 14:10


Microsoft와 Google이 공동으로 기금을 조성한 새로운 보고서에 따르면 영국의 컴퓨팅 교육 자금이 10 배나 증가 할 위기에 처했습니다.

A new report co-funded by Microsoft and Google has found a dire need for a tenfold increase in computing education funding in the UK.

 

 

왕립 학회 (The Royal Society)가 실시한이 연구는 전 세대가 미래를위한 핵심 기술을 습득하지 못할 위험에 처해 있다고 경고했다. 사실 영국의 학교 중 절반 이상이 컴퓨터 과학 분야의 GCSE조차 제공하지 않고 있습니다.

The study, conducted by The Royal Society, warns an entire generation is at risk of not having the vital technology skills for the future. In fact, it found more than half of schools in England do not even offer a GCSE in Computer Science.

 

 

유명한 엔지니어 인 스티브 퍼버 (Steve Furber) 가 이끄는 보고서의 또 다른 발견은 다음 과 같다.

Other findings in the report, led by famous engineer Steve Furber, also found that:

 

 

영어 GCSE 학생의 30 %는 컴퓨터 과학 GCSE를 제공하지 않는 학교에 다니는데, 이는 매년 175,000 명의 학생과 동등하며 영국의 전체 학생 수의 거의 1/3에 해당합니다.

30% of English GCSE pupils attend a school that does not offer Computer Science GCSE – the equivalent of 175,000 pupils each year, almost a third of the total number in England.

 

 

본머스 (Bournemouth)는 영국의 컴퓨터 과학 GCSE (전체 학생의 23 %)를 가장 많이 받아들입니다. 켄싱턴 & 첼시, 블랙번, 런던 시티가 마지막에옵니다.

Bournemouth leads England with the highest uptake of Computer Science GCSE (23% of all pupils), with Kensington & Chelsea, Blackburn and City of London coming last.

 

 

잉글랜드는 물리 및 고전보다 낮은 컴퓨터 교원 양성 과정에 입문하기위한 모집 목표의 68 % 만 충족시킵니다.

England meets only 68% of its recruitment target for entries into computing teacher training courses, lower than Physics and Classics.

 

 

컴퓨터 과학 GCSE 학생은 5 명 중 1 명만 여성입니다.

Only one-in-five Computer Science GCSE pupils is female.

 

 

우리는 기술에 점점 더 의존하는 세상에 살고 있으며, 오늘날 아이들은 더 어린 나이에 컴퓨터와 모바일 장치를 이용할 수 있습니다. 다른 사람들은 중요한 기술로 그들을 준비한다고 말하는 반면, 어떤 이들은 나쁜 일이라고 주장합니다. 문제는 IT 커리큘럼이 오늘날의 어린이에 대한 기존 지식을 설명 할만큼 충분히 업데이트되지 않았다는 것입니다.

We live in a world increasingly reliant on technology and kids today are having access to computers and mobile devices at younger ages. Some argue this is a bad thing, while others say it prepares them with important skills. The problem is, the IT curriculum hasn’t been updated enough to account for the existing knowledge of today’s children.

 

 

"IT 수업을 관찰하고 학생들이 이미 배운 내용을 알고 있다는 사실을 알게되었습니다"라고 기술 향상 학습 담당 책임자 인 Jamie Chadwick은 말합니다.

“I observed an IT lesson and noticed that the students already knew what they were being taught,” says Jamie Chadwick, Director of Technology Enhanced Learning. 

 

"그들은 기술이 어떻게 작동했는지 알고 싶었지만 그 당시에는 커리큘럼에 없었습니다."

“They really wanted to know how the technology worked but it wasn’t on the curriculum at the time.”

 

 

현재 추정에 따르면 2030 년에 존재할 직업의 85 %가 아직 발명되지 않았으며 로봇 공학, 인공 지능 및 기계 학습과 같은 분야의 기술이 요구됩니다 . 이 분야의 기존 기술 부족으로 인해 일부 고용주는 6 자리 수당을 제공하고 있습니다.

By current estimates, 85 percent of jobs that will exist in 2030 haven’t been invented yet and will require skills in areas such as robotics, artificial intelligence, and machine learning. Due to the existing skill shortages in these areas, some employers are offering six-figure salaries.

 

 

당연히 누이 출판사 인 AI News 에보고 된 바와 같이 선생님들은 큰 급여와 인센티브를 제공하는 사립 기업의 교육에서 벗어나고 있습니다.

Disconcertingly, as reported by our sister publication AI News, teachers are even being lured away from education by private businesses offering them large salaries and incentives.

 

 

"우리 컴퓨팅 교육의 연약한 상태를 철저히 조사하는 것은 야심 차고 다각적 인 접근이 필요합니다."라고 Furber는 말합니다. "우리는 학생들이 미래에 필요한 기술과 지식을 갖출 수 있도록 8,000 명의 중등 학교 컴퓨팅 교사를 지원하고 훈련시키기 위해 훨씬 더 많은 것을 투자해야합니다."

“Overhauling the fragile state of our computing education will require an ambitious, multipronged approach,” comments Furber. “We need to invest significantly more to support and train 8,000 secondary school computing teachers to ensure pupils have the skills and knowledge needed for the future.”

 

 

영국 왕립 학회 (Royal Society)는 향후 5 년 동안 컴퓨팅 교육에 6 천만 파운드 이상을 투입해야한다고 생각합니다. 이는 현재 수준보다 10 배가 증가한 수치입니다. Computing Science를 매력적으로 만들고 2017 년 GCSE 컴퓨터 과학을 전공 한 Key Stage 4 학생들 중 단지 11 %만이 그 중요성을 강조하려면 더 많은 연구가 필요합니다.

The Royal Society believes more than £60 million needs to be injected into computing education over the next five years – a tenfold increase from current levels. More work is needed to make Computing Science attractive and stress its importance with only 11 percent of Key Stage 4 students taking GCSE Computer Science in 2017.

 

 

지방 본부 수준에서 본머스는 GCSE 컴퓨터 과학 (23 %), 중부 베드 퍼 드셔 (22 %), 하 틀풀 (22 %), 노 슬리 (20 %), 슬러 우 (20 %) 순으로 영국을 선도합니다. London City는 Blackburn (5 %), Kensington & Chelsea (5 %), Carderdale (5 %), Rutland (5 %) 순이었다.

At the local authority level, Bournemouth leads England with the highest uptake of GCSE Computer Science (23%), followed by Central Bedfordshire (22%), Hartlepool (22%), Knowsley (20%), and Slough (20%). The City of London has the lowest uptake (4%) followed by Blackburn (5%), Kensington & Chelsea (5%), Carderdale (5%), and Rutland (5%).

 

 

Hackney의 학교 중 3 분의 2는 GCSE 수준의 컴퓨터 과학조차 제공하지 않습니다. 실리콘 라운드 어바웃 (Silicon Roundabout)으로 알려진 런던의 기술 중심지 근처에도 불구합니다.

Two-in-three schools in Hackney do not even offer Computer Science at GCSE level; despite being located near London’s tech hub known as the Silicon Roundabout.

 

 

Microsoft는 차세대 기술의 글로벌 리더로 남아 있기 위해 영국 전역의 사람들에게 디지털 기술을 가르치기위한 프로그램을 시작했습니다.

Microsoft has launched a programme to teach digital skills to people across the UK, to ensure the country remains one of the global leaders in next-generation technologies.

 

 

영국이 2019 년에 EU를 떠났을 때의 이민 정책은 아직 결정되지 않았지만 영국 기업의 기술 부족을 도울 수도 있고 저해 할 수도있다. 한편으로는 전 세계의 올바른 기술을 가진 사람이 영국으로 이민하기가 쉬워지는 덜 차별적 인 정책을 수립 할 수있는 기회를 제공합니다. 다른 한편으로, 그것은 유럽에 적용 가능한 현재의 자유 운동 규정처럼 쉽지는 않을 것이다.

The immigration policy for once the UK leaves the EU in 2019 is yet to be determined but it could either help or hinder the skill shortage for UK companies. On the one hand, it presents an opportunity to make a less discriminatory policy which makes it easier for anyone with the right skills around the world to immigrate to the UK. On the other, it’s unlikely to be as easy as the current free movement rules applicable to Europe.

 

 

어느 쪽이든, 국가의 인력이 미래의 일자리를 위해 적절하게 준비되도록 보장하는 것은 모든 정부의 우선 순위가되어야합니다. 이 보고서는 기금을 크게 늘려야한다는 긴급한 필요성을 강조합니다.

Either way, ensuring a nation’s workforce is adequately prepared for the the jobs of the future should be a priority for any government. This report highlights the pressing need for a large increase in funding.

Comments