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엘더스크롤 (Elder Scrolls) : 신규 전설 카드 공개

미운앙마 2017. 11. 11. 01:03


이 무시 무시한 용은 다가오는 Clockwork City로 돌아 가기 확장판에서 게임에 추가됩니다.

This fearsome dragon will be added to the game in the upcoming Return to Clockwork City expansion.

 


월말에 Elder Scrolls : Legends 가 Sotha Sil의 마법적이고 기계적인 시계 도시로 35 층 미션과 55 장의 새로운 카드를 추가 할 새로운 확장판 으로 향하고 있습니다. 무시 무시한 시계 워크 드래곤, 4 / 4 에픽은 필드 레인의 상대를 몰아 내고 망치를 떨어 뜨리거나 섀도우 레인에서 더 빠른 집시 덱에 맞춰 자신의 위치를 ​​올려 놓을 수 있습니다.

 

At the end of the month, The Elder Scrolls: Legends is heading to Sotha Sil's magical, mechanical Clockwork City in a new expansion that will add 35 story missions and 55 new cards, and we've got the exclusive reveal of one of the most fearsome: The mighty Clockwork Dragon, a 4/4 Epic that can drop the hammer on plodding opponents in the Field lane or shore up your position in the Shadow lane against faster aggro decks.

 

 

Clockwork Dragon은 새로운 세트의 유일한 용 카드이며, 이전 확장팩의 영웅 인 Skyrim 의 팁 이었습니다 . "우리는 시계 작업에서 소개하는 또 다른 완전히 새로운 것을 계속하기 전에 조금 더 투입하고 싶습니다. 우리는 또한 늑대 인간이 스카이 림에서도 커다란 존재 였기 때문에 당신을 위해 하나 이상의 드래곤을 던지기를 원합니다. 그래서 Clockwork Dragon은 시계 작업으로 Clockwork City의 주제에 부합합니다. "라고 Dire Wolf 디지털 크리에이티브 디렉터 Paul Dennen은 설명합니다.

 

The Clockwork Dragon is the only dragon card in the new set, and it's also something of a tip-of-the-hat to the previous expansion, Heroes of Skyrim. "We like to inject a little bit more before you move on to another totally new thing, which Clockwork does introduce. We also like to throw in one more dragon for you, maybe one more werewolf, because werewolves were big things in Skyrim as well. So the Clockwork Dragon is it. It fits the theme of the Clockwork City by being clockwork," Dire Wolf Digital creative director Paul Dennen explained.

 

 

"중립 카드는 모든 드래곤 데크에 들어갈 수 있음을 의미하며 시계 태엽 도시의 많은 물건들과도 일종의 작품을 의미합니다. 새로운 시계 태엽 도시 카드 인 Fabricants가 많이 있습니다. 네가 중립적 인 카드 나 중립 카드를 가지고 있다면 능력을 발동 할 수있다. 시계 태엽 용도 그 카드를 활성화 할 수 있으므로 두 세트 사이의 다리 카드가된다. "

 

"It is a neutral card, which means it can fit into any dragon deck, and it also means it kind of works with a lot of the Clockwork City stuff too. There's a lot of new Clockwork City cards—the Fabricants—that have special abilities if you have a neutral creature or a neutral card in play. The Clockwork Dragon can activate those as well. So it's kind of a bridge card between the two sets."

 

 

몬스터 트럭 광상곡곡의 한가운데서 어긋나지 않는 종류의 물건처럼 보였음에도 불구하고, 새 카드는 Dennen이 "섬세한"디자인 요소로 묘사 한 것에서 첫눈이 제시 할 수있는 것보다 더 다양하게 만듭니다. "당신이 왼쪽으로 플레이하면 + 2 / + 0과 Drain을 얻습니다. 카드가 느리고 비대화적인 종류의 상대방 데크를 처벌 할 수 있다고 생각합니다. 필드 레인을 조종 할 수 있다면, 왼쪽의 배수구가있는 5/4의 6/4 크리쳐는 매우 무시 무시합니다. 그런 갑판이 당신을 실망스럽게한다면, 시계 태엽 용을 던질 수 있습니다. "

 

Despite looking like the sort of thing that wouldn't be out of place in the middle of a monster truck extravaganza, the new card also bears what Dennen described as "subtle" design elements that make it more versatile than first glance might suggest. "If you play it to the left, it gets +2/+0 and Drain, and I think the card can punish opponent decks that are being kind of slow and non-interactive. If you can take control of the Field lane, playing this 6/4 creature for 5 with Drain on the left can be quite fearsome. So if decks like that are frustrating you, then you can throw Clockwork Dragon in and punish them for that."

 

 

"어그로 데크 당신을 처벌하는 경우 반면에, 시계 드래곤, 당신은 오른쪽 차선에서 재생할 경우, 그것은이 건강과 가드를 얻을 수 있습니다. 당신이 느린 처벌의 전략으로 갈 수 있도록이 대체를 가지고, 어그로 데크가 그림자 차선을 통해 최종 피해를 밀어하려고하는 경향이 있기 때문에 다음 비대화 형 데크,하지만 여전히 빠른 어그로 데크에 반응. 당신이 그 (것)들을 종료하려고 할 수 있습니다 저기 시계 드래곤을 넣어 그래서. "

 

"On the other hand, if aggro decks are punishing you, Clockwork Dragon has this fallback of, if you play it on the right lane, it gets +2 health and Guard. So you can go in with that strategy of punishing the slower, non-interactive decks, but then still react to the faster aggro decks, because the aggro decks tend to try to push in their final damage through the Shadow lane. So by putting the Clockwork Dragon over there you can try to shut them down."

 

 


Clockwork Dragon은 중립 카드를 너무 강하게 만드는 것을 피하고자하는 Dire Wolf의 욕구 때문에 원시 전력에 비해 유연성을 강조합니다. 중립성이 무엇이든 할 수 있기 때문에, 너무 많은 카드가 너무 많은 데크에 나타날 것이라는 우려가 있습니다. "우리가하려고하는 것은 중립 카드를 독자적으로 그렇게 강력하게 만들지는 않지만 Fabricants와 함께 시너지 옵션을 제공하는 것입니다. 그래서 당신이 Fabricants를 사용한다면 카드 더미를 깊게 볼 것입니다 데크에서 잘 작동하는 중성 카드를 찾고 있습니다. "라고 Dennen은 설명합니다.

 

The Clockwork Dragon emphasizes flexibility over raw power at least in part due to Dire Wolf's desire to avoid making neutral cards too strong: Because neutrals can be played in anything, the concern is that an overly good card will appear in too many decks. "What we try to do is make the neutral cards not quite so powerful on their own, but offer synergy options with the Fabricants. So if you're playing those Fabricants, then you're really going to be looking deep into the card pile, looking for those neutral cards that will work well with your deck," Dennen explained.

 

 

Dennen은 개발자가 게임을 신선하게 유지하기 위해 일을 변경하는 동안 프로세스가 궁극적으로 유기적 인 것이라고 덧붙였지만 장기적인 목표는 게임의 다양성을 장려하는 것입니다. "선수들은 우리를 놀래주고 우리가 기대하지 않은 것을 발견 할 수있다"고 그는 말했다. "그리고 그것은 괜찮습니다. 우리는 하나의 크고 정교한 퍼즐로 이해하기가 매우 어렵고 몇 주 또는 몇 달 동안 젤을 사용하여 그 톱 데크가 무엇인지 찾아야합니다."

The long-term goal is to encourage diversity of play, although Dennen added that while the developers like to change things up to keep the game fresh, the process is ultimately an organic one. "The players can surprise us and find things that we didn't expect," he said. "And that's okay—we want it to be one big, elaborate puzzle that is very hard to understand and takes weeks or month to kind of gel and find what those top decks are."

 

 

분명히 기계적으로 많은 일이 일어나고 있지만 Clockwork City로 돌아 가기는 Skyime 확장의 영웅이 제공하지 않은 새로운 스토리 컨텐츠를 게임에 추가합니다. 그것은 용의 귀환과 시계 작업 도시 입구를 찾는 누군가의 소문 속에서 스카이 림 (Skyrim)의 영역 초기에 일어납니다. Dennen은 첫 번째 이야기 확장에서 말한 것보다 더 크고 굵고 더 웅장한 이야기 ​​일 것이라고 말했다 . Dark Brotherhood의 가을 , 살기 위해 살인을 저질렀던 사람들에 대한 이야기 ​​- 그것에 어두운 톤. "[Clockwork City (으)로 돌아 가기]는 보물 찾기와 잃어버린 마법의 장소를 발견 한 후 내부의 수수께끼를 발견하는 것입니다.

 

There's obviously a lot going on mechanically, but Return to Clockwork City also adds fresh story content to the game, something the Heroes of Skyrim expansion didn't offer. It takes place in the early days of the realm of Skyrim, amidst the return of dragons and a rumor of someone searching for the entrance to the Clockwork City. Dennen said this will be a "bigger, bolder," and more epic story than the one told in the first story expansion, Fall of the Dark Brotherhood, which—appropriately for a tale about people who commit murder for a living—had something of a dark tone to it. "[Return to Clockwork City] is more about treasure hunting and finding this lost magical place, and then discovering a mystery inside," he said.

 

 

확장의 서술 측면은 중요한데, 왜냐하면 PvP 플레이어가 모든 확장과 함께 새로운 카드 (즉, 새로운 카드)를 얻는 동안, Dennen은 주로 스토리를 위해 많은 사람들이 있다고 말했다. 그 때문에 카드 전용 확장은 그다지 효과적이지 않습니다.

 

The narrative aspect of the expansion is important, because while PvP players get their fix—that is, new cards—with every expansion, Dennen said there are a lot of people who are into it primarily for the story. Because of that, card-only expansions don't do much for them.

 

 

"그들은 싱글 플레이어의 모험을 즐기기를 좋아한다. 그리고 나서 그들은 약간의 PvP를 할 것이지만, 그들은 떨어져 나가고 새로운 스토리가있을 때 다시 돌아올 것이다. 왜냐하면 그것이 그들의 초점이기 때문이다. 그는 말했다. 스토리 중심 플레이어는 일반적으로 PvPers보다 약간 캐주얼이므로 포럼에서 원하는 것을 더 많이 요구할 가능성이 적기 때문에 상대적으로 젊은 시청자가 얼마나 많이 시청하는지 조금만 판단하면됩니다. The Elder Scrolls : Legends와 같은 게임. 그러나 Dennen은 내러티브에 대한 요구가 거기에 있다고 믿습니다.

 

"They love to play through the single-player adventures, and then maybe they'll play a bit of PvP. But they'll fall off, and then they'll come back when there's new story stuff, because that's their focus," he said. Story-focused players are generally a little more casual than PvPers and so are less likely to hit the forums to demand more of what they want, which can make it a little tricky to gauge just how much call there is, especially in a relatively young game like The Elder Scrolls: Legends. But Dennen believes the demand for narrative is there.

 

 

"우리는 얼마나 자주 우리가 이야기를하는지, 그리고 그에 대한 최종 답이 없다"고 말했다. "그러나 우리는 이제 다른 이야기가 이해되는 것으로 생각한다."  

 

"We have to kind of balance cadence—how often do we do stories—and we don't quite have a final answer on that," he said. "But we figure having another story now made sense." 

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