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Assassin's Creed Origins Review

미운앙마 2017. 11. 3. 00:58

https://www.gamespot.com/reviews/assassins-creed-origins-review/1900-6416794/

 

 

 

더 큰 그림을 볼 필요가있을 때, 때로는 뿌리로 돌아 오는 것이 가장 좋습니다. Assassin 's Creed Origins는 이러한 생각을 가슴에 새기고 고대 이집트의 매끄럽고 역동적 인 열린 세상으로 들어서게됩니다. 이 움직임이 시리즈의 더 밝은 미래를 밝게 보이지만 핵심 게임 플레이 및 프리젠 테이션이 새로운 속도와 규모를 따라 잡는 데 어려움을 겪고 있음이 분명 해집니다.

 

prequel과 sequel 사이의 경계를 흐리게하는 Assassin Creed Origins는 Assassin Brotherhood의 시작으로 우리를 다시 태어나게하고, 현재의 새로운 스토리 라인을위한 토대를 마련합니다. 이집트의 프톨레마이오스 왕국 시대에 세워진 베 제크 (Bayek)는 템플러 (Templars) 이전의 불가사의 한 명령에 대항하여 복수하기위한 탐구에 착수 한 메제이 레인저 (Bayjek)의 역할을 맡습니다. Bayek은 Cleopatra와 Julius Caesar와 같은 역사적인 인물들과 함께 길을 건너 북부 아프리카의 치밀하고 다양한 땅을 여행합니다. 그는 이집트의 사회 정치적 세계에서 몰래 움직이고, 약탈하고, 핵심 인물을 찔러 오늘의 사건에 이르기까지 왕국의 미래에 대한 여러 가지 예상치 못한 결과를 초래할 것입니다.

 

중요한 캐릭터에 대한 언급과 다른 게임에서의 사건이 있지만, 그들은 기원의 병렬 서술, 특히 Bayek과 그의 동료들과 나란히 이집트에서 자신의 신조의 기초를 닦을 때 뒷자리를 차지합니다. Bayek 그 자신은 세계에있는 중요한 영향이고, 다른 사람 및 그의 주위를 사려 깊다. 직면 한 비극에도 불구하고, 그는 농담으로 긴장을 풀거나 사랑하는 사람들과 부드러운 순간을 공유하는 것에 대해 부끄러워하지 않습니다. 그는 자신을 잘못한 사람들에 대한 복수를 결심하고 있지만 항상 도움이 필요한 사람들을 도울 의향이 있습니다.

 

 


기원은 프톨레마이오스 이집트 시대의 이데올로기와 문화의 충돌을 과시하고 여러 가지 놀라운 방식으로 삶을 전하기 위해 그 환경의 가능성을 잘 보여줍니다. 30 시간의 주요 스토리에서 이집트 전역을 여행하고 각자의 의제로 다양한 동맹국과 적을 만나게됩니다. 일부 지역은 스타일과 일반적인 경관에서 너무 많은 유사점을 공유하지만 나머지는 콘텐츠와 활동에 좌절감이 많습니다. 이집트는 전반적으로 활기가 넘치고 풍부한 느낌을줍니다.

 

습지대를 달리는 동안 조화롭게 떠오르는 새들의 무리에서 강을 건너 선원들을 뽑아내는 악어에게 - 암살자의 신조의 기원은 행동하는 세계에 대한 생생한 세부 사항을 보여 주며 놀고있는 몇 가지 독특한 인공 지능 시스템을 갖추고 있습니다 떨어져. 한 예로, 당신은 캠프를 습격하고, 갑자기 근처의 호수에서 화난 하마 그룹에 의해 공격을 받게됩니다. 이집트는 인구 밀도가 높은 도시와 마을에서 인상적으로 밀도가 높으며, 세심한주의를 기울임으로써 실현되었으며 일련의 가장 뛰어난 업적 중 하나입니다.

 

Bayek의 여행은 놀랍게도 교육적이며 각 이벤트와 명소 (검투 경기장과 마차 경주 트랙까지)를 통해 설정과 기간에 대해 더 자세히 알 수 있습니다. 알렉산드리아에있는 사람들의 일반적인 잡담에서 관심 지점과 산적 캠프에서 찾아낸 다양한 노트와 로그에 이르기까지 이집트의 과거 시대에 대해 많은 것을 배우게 될 것입니다. 그 결과 프톨레마이오스의 현재 상태가되었습니다.

 

규칙, 그리고 사회적 투쟁의 원인에 대해 그리스 - 로마와 이집트의 영향 사이에 문화 충돌의 사례를 보여주는 핵심 서사와 측면 이야기는 인종주의, 식민지주의, 시대의 체계적 부끄러운 문제를 다루면서 의미 있고 매력적입니다.


이는 그가 여행하는 많은 지역에서 자신이 외부인이기 때문에 결과적으로 학대의 일부를 직접 목격하는 Bayek과 특히 관련이 있습니다. 베이 룩이 도시의 지역 어린이들을 파 쿠르 어법 (parkour tricks)을 통해 돕는 것과 같이, 기원은 초라한 시민들을 중독시키는 탐욕스러운 토지 소유자를 다루는 퀘스트와 같은 비탄과 열정의 순간을 균형있게 조정 함에도 불구하고 조화를 이룬다.

 

불행히도 몇 가지 기술적 인 딸꾹질과 버그가 발생하여 경험의 흐름을 방해합니다. Xbox One X 및 PS4 버전의 플레이를 진행하는 동안 텍스처 팝업의 인스턴스, 컷씬 및 게임 플레이 중에 눈에 띄는 프레임 속도 감소, 다른 캐릭터와의 탐험 및 상호 작용을 통해 충격적인 순간과 이벤트를 방해하는 이상한 그래픽 문제가 발생합니다. 불행히도 이러한 문제는 계속해서 유지되며 약간 놀라운 설정으로 끌립니다.

 

과거의 어쌔신 크리드 게임과 다소 다른 방식으로 꾸준히 움직였습니다. 점차적으로 다른 허브 지역으로 이동하여 크게 고립 된 임무를 수행하는 곳 - 오리진 (Origins)은보다 원활한 세계에서 더 큰 수준의 자유와 선택의 기회를 제공합니다. 여가 활동에 참여하십시오. 여러 지역의 관심을 가지고있는 각 지역에서 보이지 않는 곳을 찾기 위해 경로를 바꾸면 귀중한 전리품, 세계에 대한 역사 및 더 큰 무언가와 연결되는 다른 비밀을 얻을 수 있습니다.

 다운 타임이있을 때 Medjay 레인저는 경기장 및 전투에서 금메달 및 기타 경품을 획득 할 수 있습니다.

 

 


다운 타임이있을 때 Medjay 레인저는 경기장 및 전투에서 금메달 및 기타 경품을 획득 할 수 있습니다.


Origins는 새로운 오픈 세팅을 소개하는 동시에이 시리즈의 다른 주요 게임 플레이 기둥 중 하나 인 전투를 분해합니다. 적과 거래하는 강철은 이제 역동적 인 공격과 실시간 블로킹 및 부리는 덕분에보다 적극적이고 참여하게되었습니다. 시리즈의 그룹 지향 행동의 흔적이 남아 있지만 전투는 적시에 순간을 선택하고 파업하는 작은 전투에 더 중점을 둡니다. 또한 원거리 전투가 개선되어 항공기를 뛰어 넘는 유용한 슬로우 모션을 포함하여 기동성과 정확성이 향상되었습니다. 전투에 대한이 새로운 접근법은 전투가 처음부터 끝까지 개선 된 것처럼 느껴지 긴하지만 전투를 더욱 매력적으로 만들고 참여 시켰습니다. 이러한 변화 중 일부는 그들을 드래그하게 만들 수있는 문제를 야기합니다.

 

제한된 수의 적과 싸울 때 전투가 단단한 반면, 기계가 더 친밀한 교전을 위해 설계 되었기 때문에, 적을 더 많이 혼합하면 사물이 빠르게 남쪽으로 변합니다. 이것은 특히 너무 밀접하게 행동을 계속하는 로크 온 카메라로는 문제가되어 전술적으로 치열하고 격렬한 혼란과 어색한 조우가 될 수 있습니다. 어떤 경우에는, 무슨 일이 일어나고 있는지 더 잘 추적 할 수 있도록 잠금 기능을 사용하지 않고 더 나은 싸움을 할 수있었습니다.

이러한 어색함은 스텔스 시스템에도 존재하는데, 이는 과거의 게임보다 더 어색합니다. 아무리해도 느리고 신중한 움직임은 덜 정확하고 반응이없는 컨트롤로 인해 신뢰할 수 없다는 느낌을받을 수 있습니다. 침입과 등반을하는 동안 어떤 경우 Bayek은 그가 충분히 가까워지면 선반과 다른 물체에 걸리며 우발적 인 적을 자주 낳을 수 있습니다. 이 비 일관성은 물체를 통해 보이는 적으로부터 오는 것이 든, 인공 지능 파트너가 일상적으로 위험에 처하는 것이 든 관계없이 몰래 움직입니다. 스텔스는 가치가있는 것보다 더 혼란스러운 경우가 많으므로 원산지의 가장 약한 부분 중 하나입니다.


 

 

Assassin 's Creed Origins는 기존의 스텔스 액션 요소를 액션 RPG의 메 커닉과 조화 시키려고 시도하지만,이 두 가지 부분은 항상 병합하지 않습니다. stat-building과 전리품 갈기를 포함시킴으로써 맵 영역에 불필요한 레벨 게이팅을 생성합니다. 따라서 중요한 기술과 자원을 얻기 위해 연마하는 데 드는 시간이 길어지고 넓은 의미에서 인공 패딩처럼 느껴질 수 있습니다. 이것은 차례로 적의 은신처를 통해 기동 할 수있는 재능과 재능을 가진 숙련 된 암살자라는 환상과 충돌합니다. 엘리트 적에게 몰래 빠져드는 시간을 보내는 것은 꽤 어려울 수 있습니다. 그리고 숨겨진 칼날이 부족함을 알게되면 암살에 효과가 없을 것입니다.

 

Assassin 's Creed Origins가이 새로운 환경에서 큰 비중을 차지하는 반면, Assassin 's Creed Origins는 전반적으로 경험을 쌓아 놓는 문제로 일상적으로 뛰어납니다. 기술 문제로 인해 일관성없는 경험이 만들어지고 새로운 게임 플레이 기둥은 시스템의 무게로 인해 흔들립니다. 그러나 이것에도 불구하고, 기원의 세계는 탐험 할 신선하고 흥미로운 채로 남아 있습니다.

 

이것은 놀라운 설정과 설득력있는 이야기에 대한 증거입니다. Assassin 's Creed는 오랜 역사 속에서 많은 변화를 겪어 왔으며 Origins는 새로운 여행을 시작하는 첫 걸음이라고 느낍니다. 그것은 공정한 분배를 가지고 있지만, 미래를위한 비전은 추구 할 가치가있는 것입니다.

 

 

 

 

원문 :

 

Origins makes good on the potential of its setting, showing off a clash of ideologies and cultures during Ptolemaic Egypt, and giving it life in a number of surprising ways. In its 30 hour main story, you'll travel across Egypt and meet different allies and enemies with their own agendas. While some locations share a few too many similarities in style and general landscape--and others are frustratingly sparse with content and activity--Egypt overall is vibrant and lush, giving a strong sense of life within it.

 

From the flocks of birds that rise in unison while running through marshlands, to the crocodiles that pluck sailors off their boats as they float across rivers--Assassin's Creed Origins displays vivid details of a world in action, and houses several unique AI systems that play off each other. In one instance, you could find yourself raiding a camp, and which suddenly come under attack by groups of angry hippos from the nearby lake. Egypt is impressively dense in the more populated cities and towns, convincingly realized through a clear attention to detail, and is one of the series' finest achievements.

 

Playing through Bayek's journey is surprisingly educational, making each event and landmark--even the gladiator arenas and chariot race tracks--an opportunity to learn more about the setting and period. From general chatter of crowds in Alexandria, to the various notes and logs found from points of interests and bandit camps, you'll come to learn quite a lot about the past ages of Egypt, what led to the "present" state of its Ptolemaic rule, and the cause of the social strife throughout. Showing instances of culture clash between Greco-Roman and Egyptian influences, the core narrative and side-stories are engaging and feel meaningful, tackling issues of racism, colonialism, and the systemic misogyny of the times.


This is especially relevant to Bayek, who is himself an outsider in many of the locations he travels to, and as a result witnesses some of the abuse firsthand. Origins deftly handles its overall tone despite this by balancing moments of heartbreak and earnestness--such as quests dealing with greedy landowners poisoning lower-class citizens--with moments of levity, like when Bayek helps out local children in cities by performing parkour tricks.

 

Unfortunately, several technical hiccups and bugs crop up--which disrupt the flow of the experience. During our playthrough of the Xbox One X and PS4 versions, instances of texture pop-in, noticeable framerate dips during cutscenes and gameplay, and odd graphical issues while exploring and interacting with other characters detracted from impactful moments and events. These issues unfortunately persist throughout, slightly dragging down the otherwise incredible setting.

 

Moving steadily away from the somewhat identical formula of past Assassin's Creed games--where you gradually move out to different hub areas and tackle largely isolated missions--Origins gives you a greater level of freedom and agency in a more seamless world, where you can take part in activities at your leisure. With each region possessing several points of interest, veering off the path to find sights unseen can yield valuable loot, history about the world, and other secrets that tie into something greater.

 


Alongside introducing a new open setting, Origins overhauls one of the series' other major gameplay pillars: combat. Trading steel with enemies now feels more active and involved thanks to its dynamic strikes and real-time blocking and parrying. While certain traces of the series' group-oriented action remain, combat focuses more on smaller skirmishes where you pick your moments and strike at the right time. Moreover, ranged combat has also been improved, adding greater maneuverability and accuracy, including a useful slow-mo aim while leaping through the air. Though this new approach to combat initially feels like an improvement all around--making battles more engaging and involved--some of these changes give rise to problems that can make them a drag.

 

While combat is solid when fighting a limited number of foes, things quickly turn south when more enemies are added into the mix, as the mechanics are designed for more intimate engagements. This becomes especially problematic with a lock-on camera that follows the action far too closely, turning battles that could be tactical and fierce into disorienting and clumsy encounters. In some cases, it felt better fighting without lock-on enabled to better keep track of what's going on.

 

This clumsiness is even present in the stealth system, which is more awkward than in past games. Somehow, slower and deliberate movement can feel unreliable due to controls that are less accurate and unresponsive. In some instances while sneaking and climbing, Bayek can hitch onto ledges and other objects when he gets close enough, frequently resulting in accidental exposure to enemies. Sneaking is undermined by these inconsistencies, whether it comes from enemies seeing through objects, or instances where AI partners routinely walk into danger. Stealth is often more of a hassle than it's worth, making it one of Origins' weakest aspects.


Assassin's Creed Origins attempts to blend the established stealth-action elements with the mechanics of an action-RPG, but these two halves don't always coalesce. By including stat-building and a loot grind, it creates needless level-gating for areas of the map. This results in time spent grinding to acquire vital skills and resources--and in the broader sense can feel like artificial padding. This, in turn, conflicts with the fantasy of being a skillful assassin who uses his resources and wits to maneuver through enemy hideouts. It can be quite jarring spending the time sneaking up to elite enemies, and then finding out your hidden blade won't work for an assassination due to it being underpowered.

While Assassin's Creed Origins reaches great heights in this new setting, it routinely runs into issues that bog down the overall experience. Technical issues make for an inconsistent experience and its new gameplay pillars wobble under the weight of its systems. But despite this, the world of Origins remains fresh and exciting to explore, which is a testament to the remarkable setting and compelling story. Assassin's Creed has undergone many changes in its long and storied history, and Origins feels like the first step in the start of a new journey. It has its fair share of problems, but the vision for its future is one worth pursuing.

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