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Volocopter : 비행 택시가 "2 ~ 3 년"동안 실제 운영 될 것으로 기대합니다. 본문

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Volocopter : 비행 택시가 "2 ~ 3 년"동안 실제 운영 될 것으로 기대합니다.

미운앙마 2017. 12. 5. 23:19

https://techcrunch.com/2017/12/05/volocopter-expect-our-flying-taxis-running-for-real-in-two-to-three-years/

 

 

Volocopter : 비행 택시가 "2 ~ 3 년"동안 실제 운영 될 것으로 기대합니다.

Volocopter: Expect our flying taxis running for real in “two to three years”

 


그렇다면 앱을 통해 실제로 우박을 만들 수있는 비행 자동차가 얼마나 멀리 떨어져 있고 목적지에 도착할 수 있습니까? 독일에 본부를 둔 Volocopter는 2020 년 이전에 전기 수직 이륙 착륙식 항공기로 가동되는 상업용 서비스를 가동 할 수 있다고 생각합니다.

"우리는 2 ~ 3 년 내에 우리 서비스로 세계 어디에서나 최초의 상용 응용 프로그램을 만들 수 있다고 생각합니다."라고 TechCrunch Disrupt Berlin에서 공동 창립자 겸 CIO Alex Zosel이 말했습니다.

"이것은 그렇게 멀리 있지 않습니다."그가 덧붙였다.

So how far out are flying cars that you can actually hail via an app, get inside and be whisked off to your destination? Germany based Volocopter reckons a commercial service powered by its electric vertical-take-off-and-landing aircraft could be up and running before 2020.

“We think that in two or three years we’ll have the first commercial applications somewhere in the world with our service,” said co-founder and CIO Alex Zosel, who was speaking on stage here at TechCrunch Disrupt Berlin.

“This is not so far away,” he added.


Zosel은 트래픽이 흑점과 같은 특정 이동성 문제를 해결하는 것을 목표로하는 첫 번째 서비스가 꽤 목표가 될 것으로 예상했다.

Zosel suggested the first service is likely to be a pretty targeted one though, that likely aims to tackle a particular mobility issue — such as a traffic blackspot.

 

"첫 번째 상업용 애플리케이션은 많은 양의 정체가 있거나 어딘가에 강이있는 곳에서 병목 현상을 해결할 수있는 포인트 솔루션입니다. 그리고 나서 10 대 또는 20 대의 항공기와 같은 일부 항공기가 점을 이동하고 사람들을 왕래하는 등 빠른 속도로 진행될 것입니다. "

“I believe strongly the first commercial application will be a point to point solution over a bottleneck somewhere where you have a lot of congestions or you have a river or something else. And then you have some aircrafts — like 10 or 20 aircrafts — flying point to point and shuttling people… This will come really fast.”

 

또한 패널에서는 경쟁사 Lilium VTOL 전기 항공기에 투자하는 Atomico의 Yann de Vries가있었습니다 . 그는 신속한 도약의 네트워크를 통해 도시를 도시 거리로 붕괴시킴으로써 이동성에 혁명을 불러 일으키는 비행 자동차의 그림을 그렸습니다.

Also speaking on the panel was Yann de Vries of Atomico, which invests in the rival Lilium VTOL electric aircraft. He painted a picture of flying cars revolutionizing mobility by collapsing city to city distance via a network of speedy hops.

 

"Lilium과 함께 15 분 이내에 반경 70km 이내에 위치 할 수 있습니다. 그래서 그는 이러한 모든 가능성에 대해 생각해보십시오. "그는"자율 차량으로도 도로 위의 모든 교통 수단을 이용하여 자동차로 이것을 할 수 없다 "고 덧붙였다.

“Within 15 minutes, with Lilium, you can be within a 70km radius. So think about all the possibilities these offer,” he suggested, adding: “You can never do this with a car, even with autonomous vehicles, with all the traffic on the roads.”

 

"여기서 필요한 모든 지점에 300km / 시간의 속도로 연결되는 메쉬 네트워크를 구축 할 수 있습니다. 유스 케이스는 런던에서 JFK로 착륙 한 다음 10 분 이내에 맨해튼에있을 수 있습니다. "

“Here you can build a high speed, mesh network of 300km per hour links to any point that’s required, right. The use case is you land from London into JFK and then you can be in Manhattan… less than 10mins later.”

 

de Vries는 그의 포트폴리오 회사에 항공기 탑승권을 상업적으로 제공하는 일정을 정할 수 없었지만 나중에는 아니라고 제안했습니다. 그는 "수십 년이 아니라 수십 년"이라고 표현했습니다.

de Vries couldn’t put a timeline on his portfolio company getting its flying taxis up in the air commercially but also suggested it’s going to be sooner rather than later. As he put it: “several years, not decades”.

 

착륙 지점은 어떻습니까? 그는 처음에는 적어도 자동차 회사가 기존 헬리콥터를 활용할 수 있다고 주장했다. 미국에서 인구의 90 %가 기존 패드의 15 분 이내에 있다고 주장했다.

What about landing spots? He suggested that initially at least flying car companies will be able to leverage existing helipads — claiming that in the US 90 per cent of the population is within 15 minutes of an existing pad.

 

그는 기술에 대한 큰 비전은 "대중 교통 시장"에 힘을 실어주는 것이라고 강조했다. 

Though he added that the big vision for the tech remains for it to power a “mass transportation market”.

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