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[해외] 아마존(Amazon), 광고 지원 프라임 비디오 서비스 (Ad-Supported Prime Video Service)에 대한 계획을 부인 본문

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[해외] 아마존(Amazon), 광고 지원 프라임 비디오 서비스 (Ad-Supported Prime Video Service)에 대한 계획을 부인

미운앙마 2017. 11. 24. 01:49
https://www.technewsworld.com/story/84953.html

 

 

아마존, 광고 지원 프라임 비디오 서비스에 대한 계획을 부인

Amazon Denies Rumored Plans for Ad-Supported Prime Video Service

 

 


Amazon은 구독 기반 Amazon Prime Video 서비스를 보완하기 위해 무료 광고 지원 비디오 플랫폼에 대한 작업을 진행하고 있다는보고를 부인했습니다.

Amazon has denied a report that it has been working on a free, ad-supported video platform to complement its subscription-based Amazon Prime Video service.

 

Amazon은 Ad Age 에서 월요일 공개 된 보고서에 따르면 사이트에 콘텐츠를 제공하는 것과 관련하여 다양한 텔레비전 네트워크, 영화 스튜디오 및 기타 미디어 단체와 협의 중이다.

Amazon has been in talks with various television networks, movie studios and other media entities about providing content to the site, according to the report, published Monday in Ad Age.

 

이러한 서비스는 아마존을 원래의 컨텐츠에 대한 Apple 및 기타 스트리밍 비디오 서비스와 직접 경쟁하게 될 것이며, 이는 새로운 서비스가 시장 점유율을 확보하는 중요한 방법이되었습니다.

Such a service would place Amazon in direct competition with Apple and other streaming video services for original content, which has become an important way for a new service to gain market share.

 

Amazon은 "Prime Video의 무료 광고 지원 버전을 만들 계획이 없다"고 Cat Kelty 대변인은 E-Commerce Times에 말했다.

Amazon has "no plans to create a free, ad-supported version of Prime Video," spokesperson Cat Kelty told the E-Commerce Times.

 

올해 초 애플은 자사 서비스를위한 독창적 인 콘텐츠를 개발하기 위해 10 억 달러를 투입했다. 이 회사는 회사의 글로벌 비디오 콘텐츠 사업을 이끌 기 위해 두 명의 전 Sony 경영진 인 Jamie Erlicht와 Zach Van Amburg를 고용했습니다.

Apple earlier this year launched a US$1 billion effort to develop original content for its service. It hired two former Sony executives, Jamie Erlicht and Zach Van Amburg, to lead the company's global video content efforts.

 

아마도 우연히도 아마존은 월요일 에 반지의 제왕 에 대한 텔레비전 권리에 대해 다년 계약을 체결했다고 발표했다 . JRR Tolkien 소설을 기반으로 한 Prime Original은 Tolkien Estate and Trust, HarperCollins 및 New Line Cinema와 협력하여 Amazon Studios에서 제작할 예정입니다.

Perhaps coincidentally, Amazon on Monday announced that it had inked a multiyear deal for the television rights to The Lord of the Rings. A Prime Original based on the J.R.R. Tolkien novels will be produced by Amazon Studios in cooperation with the Tolkien Estate and Trust, HarperCollins and New Line Cinema.

 


광고 지원 콘텐츠 지원

Support for Ad-Supported Content

 

양방향 시청은 광고주와의 관계에서 강력한 매체로 남아 있다고 Interactive Advertising Bureau가 월요일 발표했다. 리니어 TV 이후, 시청자들은 다른 어떤 프로그램보다 OTT 프로그래밍을 시청합니다.

Over-the-top viewing remains a powerful medium in terms of engagement with advertisers, according to a report the Interactive Advertising Bureau released Monday. After linear television, more viewers watch OTT programming than any other.

 

OTT 프로그래밍을 함께 시청 한 사람들 중 56 %는 TV를 보면서 정기적으로 그들이 말하는 브랜드에 대해 이야기했다고 전했다.

Fifty-six percent of those co-viewing OTT programming said they regularly talk about the brands they see while watching television.

 

IAB의 연구 및 영향 담당 수석 부사장 인 크리스 쿠이스트 (Chris Kuist)는 "콘텐츠가 실제로 참여를 유도합니다.

"Content really drives engagement," noted Chris Kuist, senior vice president for research and impact at IAB.

 

"모든 종류의 다양한 콘텐츠에 걸쳐 훌륭한 콘텐츠가 있습니다."그는 E-Commerce Times에 "수익을 창출하고 있지만."

"There's great content across all the different kinds of content," he told the E-Commerce Times, "however they're monetized."

 

OTT의 공동 시청자는 광고없이 구독 서비스를 시청하는 것보다 광고 지원 콘텐츠를 시청하는 데 드는 시간이 두 배 이상이 소요됩니다.

OTT co-viewers spend more than double the amount of time watching ad-supported content than they do watching subscription services without ads, the report also indicates.

 

 

듀얼 플랫폼

Dual Platforms

 

독립 분석가 인 제프 케이건 (Jeff Kagan )은 "이것은 많은 기업들이 가고있는 방향 인 것 같다. 동일한 서비스의 두 가지 버전"이라고 말했다.

"This seems to be the direction that many companies are going -- two versions of the same service," said Jeff Kagan, an independent analyst.

 

"하나는 고객이 지불하고 광고는 우회하고 다른 하나는 고객이 액세스하지만 광고를 보는 무료 버전"이라고 그는 전자 상거래 타임즈에 말했다

"One is paid by the customer and they bypass the ads. The other is the free version where customers get access but watch the ads," he told the E-Commerce Times

 

이와 같은 서비스는 현재 YouTube, TuneIn Radio, iHeart Radio 등 다양한 비디오 및 라디오 플랫폼에서 제공되고 있습니다.

Services like this currently are offered on a number of video and radio platforms, including YouTube, TuneIn Radio and iHeart Radio, Kagan noted.

 

원본 비디오 콘텐츠는 온라인 비디오의 중요한 구성 요소가되어서 최고의 소셜 미디어 사이트가 독창적 인 뉴스 및 스포츠 쇼에서부터 독창적 인 토크쇼, 뉴스 및 코미디에 이르기까지 독창적 인 프로그래밍을 개발하기 위해 노력했습니다.

Original video content has become such an important component of online video that the top social media sites have undertaken their own efforts to develop original programming, ranging from exclusive news and sports shows to original talk shows, news and comedy.

 

예를 들어 트위터는 올해 초 블룸버그에서 새로운 스트리밍 뉴스 서비스를 시작하고 몇 가지 새로운 토크쇼 및 기타 독창적 인 프로그램을 발표했다.

페이스 북은 "Watch"라는 새로운 비디오 프로그래밍 플랫폼을 개발하기 위해 최대 10 억 달러를 투입 한 것으로 알려졌다.

Twitter, for example, earlier this year announced plans to launch a new streaming news service from Bloomberg, along with several new talk shows and other original programming.

Facebook reportedly has committed up to $1 billion to develop a new video programming platform called "Watch."

 

Poynter의 미디어 비즈니스 애널리스트 인 Rick Edmonds는 페이스 북이 플랫폼에 더 많은 시간을 투자하기를 원하는 것처럼 아마존은 광고주가 거대한 고객 기반을 광고주에게 제공하기를 원합니다 .

"Just as Facebook wants you to spend more time on the platform, Amazon wants you to buy ever more stuff -- or in this case, monetize their huge customer base to advertisers," said Rick Edmonds, media business analyst at Poynter.

 

그는 전자 상거래 타임즈 (E-Commerce Times)에 합당한 가정이라고 말했다.하지만 그는 보고서를 뒷받침 할 내부 정보가 없다고 언급했다. 

That's a reasonable assumption, he told the E-Commerce Times, although he noted that he had no inside information to corroborate the report.

 

스트리밍 및 주문형 비디오 시장의 소비자들은 광고 비용을 지불하는 경향과 광고를 볼 의사가 있다는 측면에서 분산되어 있기 때문에 아마존은 두 가지 유형의 서비스를 모두 제공하는 것이 합리적이라고 마이크 드 보 하우스 ( Magid ) 사장이 제안했다 .

Consumers in the streaming and on-demand video market are spread out in terms of preferring to pay for content versus their willingness to watch advertising, so it makes sense for Amazon to offer both types of services, suggested Mike Vorhaus, president of Magid.

 

새로운 스트리밍 비디오 및 비디오 주문형 서비스 간의 경쟁은 Netflix, SlingTV, YouTube, Hulu, DirecTV Now 및 PlayStation Vue 등 여러 라이벌 서비스를 통해 치열합니다.

The competition among the new streaming video and video on-demand services is fierce, with a number of rival services from Netflix, SlingTV, YouTube, Hulu, DirecTV Now and PlayStation Vue, among others.

 

"아마존은 특히 Hulu와 같은 서비스와 경쟁하는면에서 꽤 잘하는 것 같다"고 Vorhaus는 전자 상거래 타임즈에 말했다. "이것은 사용자를 추가해야하며 Netflix를 통해 사용자의 입장에서 도움을 얻을 수 있어야합니다."

"Amazon seems to be doing pretty well in terms of competing with those services, particularly Hulu," Vorhaus told the E-Commerce Times. "This should add users for them, and help them gain in terms of their position with Netflix."

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