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리그 오브 레전드(League of Legends) : 전설의 리그 변경 남은 시간을 표시하는 헤럴드의 눈 본문

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리그 오브 레전드(League of Legends) : 전설의 리그 변경 남은 시간을 표시하는 헤럴드의 눈

미운앙마 2017. 11. 23. 21:21

http://comicbook.com/gaming/2017/11/22/league-of-legends-eye-of-the-herald-ping/

 

 

 

리그 오브 레전드 PBE에서 헤럴드의 눈으로 아이템을 핑할 때 아이템의 남은 시간을 표시 하는 환영의 변화가 발견되었습니다 .

A welcome change has been spotted in the League of Legends PBE that makes the Eye of the Herald item display the item's remaining duration when pinged.

 

 

너무 오래 전에 출시되지 않은 패치를 통해 리그 에서 모든 아이템을 핑질 할 수있게 만들었으므로 활성 아이템, 탄약 료 및 기타 상황 별 핑을 통한 의사 소통의 가능성이 크게 열리게되었습니다. 안타깝게도, Rift Herald를 죽이면 얻은 Eye of the Herald 아이템은 일반적으로 세부 선수가 찾지 않았던 정보를 표시합니다. 핑 (Ping)을하면 팀원에게 아이템을 소유하고 있음을 알리지 만 만료 될 때까지 남은 시간을 알 수 없습니다.

With the patches that came not too long ago and made all items pingable in League, the possibilities for communication through active items, ammo charges, and other situational pings became wide open. Unfortunately, the Eye of the Herald item that you get from killing the Rift Herald displayed information that usually wasn’t the detail players were looking for. Pinging it notified your team that you had possession of the item, but it didn’t let them know how long it had left until it expired.


이것은 PBE에서 바뀌 었습니다. 플레이어가 ping을하면 공석으로 돌아 가기 전에 얼마나 많은 초가 남았는지 팀원에게 알리는 것을 알게되었습니다. 이 변경 사항에 대한 증거 는 Reddit 에 게시 되었지만 계정이 있고 직접 뉴스를 확인하면 PBE에 직접 문의 할 수 있습니다.

This has apparently been changed on the PBE now that players are noticing that pinging it will instead inform teammates of how many seconds it’ll stick around before returning to the Void. Evidence of this change was posted to Reddit, but you can hop onto the PBE yourself if you have an account and verify the news for yourself.

 

변경 사항은 다른 기능에 비해 상대적으로 작지만 이전 버전과 테스트중인 것과의 차이점은 올바른 상황에서 팀 통신에 상당한 영향을 미칠 수 있습니다. 리프트 헤럴드는 모든 게임에서 항상 포착되지는 않지만 포위 된 푸시에서 활용하면 포탑을 가져가는 것과 포션을 완전히 낭비하는 것의 차이가 있습니다. 채팅을하지 않고 놀고 의사 소통을 위해 ping 만 사용하는 경우, 다른 사람들이 운 좋게 익숙해 진 의미에 따라 다른 사람이 데리러 갈 수 있도록 ping을 스팸하도록 강요 받게됩니다.

The change is a relatively small one compared to other features, but the difference between the previous version and the one that’s being tested could have a sizeable impact on team communication in the right situations. The Rift Herald doesn’t always get captured in every game, but when it does, utilizing it in a coordinated push is the difference between taking a turret or two and completely wasting the item. If you play without chatting and only use your pings to communicate, you’d be forced to spam the ping in hopes that others would pick up on your meaning,

something that everyone luckily became accustomed to.

 

플레이어가 Eye of the Herald 아이템에 대한 정보를 얻으려는 제안은 피드백을 제공하는 플레이어에게서 가끔씩 발생합니다. 핑 (Ping)의 지속 시간을 반영하는 아이디어 는 과거 Reddit과 League Board에서 논의 되었으므로, 변경 사항은 플레이어 요청에 따른 영감의 일부일 수 있습니다.

변경 사항은 현재 PBE에서 실행중인 것으로 보입니다. 그러나 약간의 변경으로 인해 심각한 문제가 발생하지 않는다고 가정하면 라이브 서버에서 곧 변경 될 것입니다.

Suggestions from players to have the information of the Eye of the Herald item have cropped up occasionally from players offering feedback. The idea to make a ping reflect its duration has been discussed on Reddit and the League boards in the past, so the change can likely have part of its inspiration attributed to the player requests.

The change appears to be live now on the PBE, but look for it soon on the live servers assuming the slight change doesn’t break anything too badly.

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